آفتاب
نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی:

سفر رئیس جمهوری به گیلان سرآغاز تحولات خوبی در استان خواهد بود

سفر رئیس جمهوری به گیلان سرآغاز تحولات خوبی در استان خواهد بود

آستارا - ایرنا - نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک سفر رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به گیلان، منشأ اتفاقات خوبی در استان خواهد بود.

ولی داداشی روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در آستارا افزود: از آنجائی که استاندار گیلان چهره ای آشنا به ادبیات سیاسی و اقتصادی است، تعامل خوبی با مدیران به خصوص با نمایندگان مجلس دارد و کاهش چشمگیر نرخ بیکاری در گیلان از مهم ترین دستآوردها در گیلان است.
وی اظهار کرد: نرخ بیکاری گیلان برای اولین بار پس از سال ها تک رقمی اعلام شد و این موفقیت را تبریک می گوییم و امیدواریم در ادامه این مسیر، شرایط بهتر اشتغال و اقتصادی استان را شاهد باشیم و نمایندگان استان با همدلی و همراهی های خود، پشتیبان دولت یازدهم هستند.
داداشی به نگاه خاص دولت به توسعه شهرستان مرزی بندر آستارا اشاره کرد و گفت: از آنجاییکه آستارا به عنوان شهرستان مرزی از موقعیت ها و مزیت های ویژه ای برخوردار و بنا بر تعبیری به پیشانی نظام جمهوری اسلامی مشهور است، مجموعه دولت در گیلان نیز نگاه خاصی به این شهرستان داشته اند و امیدواریم بتوانیم در مسیر توسعه آستارا گام های بلندی برداریم.
وی رفع مشکل آب شرب روستاها، اعطای فرمانداری ویژه به آستارا و برداشته شدن موانع گذر مرزی از سوی جمهوری آذربایجان را از مهم ترین مطالبات مردم شهرستان آستارا دانست.
این نماینده مجلس بیان کرد: دولت یازدهم با رفع بخش اعظمی از مشکلات سیاست خارجی، فرصت های مناسبی را برای توسعه و رشد در داخل کشور فراهم کرد و اکنون مشکل بزرگ کشور نبود امنیت سرمایه گذاری به دلیل تشدید نگاه ایران هراسی است.
داداشی گفت: خوشبختانه این دولت با سرداران کارآزموده خود در عرصه دیپلماسی، توانست تا حدودی این نگرش نادرست را به جمهوری اسلامی ایران تغییر دهد تا در امتداد توسعه سیاست خارجی با ورود سرمایه گذاران و فراهم شدن زمینه های لازم، پیشرفت و رونق اقتصاد را شاهد باشیم.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است و در مجلس شورای اسلامی یک نماینده دارد.
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری، فردا (پنجشنبه دهم فروردین ماه) بمنظور افتتاح 15 طرح عمرانی، زیربنایی، بهداشتی، درمانی، مخابراتی، بندری، صنعتی و کشاورزی با 25 هزار میلیارد ریال هزینه به استان گیلان سفر می کند.
خبرنگار: عیسی پاشاپور ** انتشاردهنده: امیرحسین کبیری
7124/2007
کد N1668146

وبگردی