آفتاب

تکمیل همه پروژه‌های مصوب سفر رهبری به استان بوشهر

تکمیل همه پروژه‌های مصوب سفر رهبری به استان بوشهر

بوشهر- ایرنا - مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: تکمیل همه پروژه‌های مصوب سفر هشتم فروردین ماه سال 90 رهبر معظم انقلاب به پارس جنوبی در استان بوشهر از افتخارات این سازمان است.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، مهدی یوسفی اظهارداشت: هشتم فروردین‌ماه سالروز رویدادی بزرگ و مهم در تاریخ و تقویم پایتخت انرژی کشور و پارس جنوبی است؛ در این روز مهم سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به پارس جنوبی و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در سال 90 رقم خورده است.
وی افزود: در این سفر پر برکت که علاوه بر توسعه و پیشرفت، رشد و شکوفایی فراوانی را در این منطقه و محیط پیرامونی پایه‌گذاری کرد، موجب قوت قلب جهادگران، متخصصان، تلاش نیروهای تلاشگر ایرانی و پشتوانه خدمتگذاران عرصه اقتصادی و انرژی کشور در پارس جنوبی شد تا این تلاشگران و جهادگران عرصه خودکفایی با تلاشی روز افزون که از سوی ایشان «جهاد فی سبیل الله» در این منطقه صنعتی و اقتصادی پارس نام گذاری شده است برگ زرینی از افتخارات صنعت بالنده نفت در ایران اسلامی را همچنان رقم بزنند.
یوسفی یادآورشد:رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار سراسر نور و معنویت خویش از خط مقدم جبهه اقتصادی کشور ضمن ترسیم مسیر حرکت توسعه و پیشرفت صنعت بالنده نفت به سوی قله‌های بلند پویایی و اقتدار،‌ طی مصوباتی دستور ساخت چندین طرح عمرانی و زیربنایی را در حوزه های مختلف صادر کردند.
وی اضافه کرد: در همین رابطه سازمان منطقه ویژه پارس مفتخر شد در راستای عمل به منویات مقام عظمای ولایت در پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی، جهاد گونه و استوار گام بردارد و در این مدت دستورات و مصوبات آن سفر پر خیر و برکت اجرا و به مردم شریف و همراه استان بوشهر و منطقه ویژه پارس جنوبی تقدیم شد.
یوسفی با اشاره به تکمیل همه پروژه‌های مصوب سفر رهبری به استان بوشهر در سال گذشته، افزود: در جریان این سفر خجسته 60 پروژه و 9 تفاهم نامه با اعتباری به مبلغ 245 میلیارد ریال در دو شهرستان عسلویه و کنگان توسط سازمان منطقه ویژه پارس در قالب مصوبات سفر رهبری به نمایندگی از صنعت نفت در طول سال‌های گذشته به صورت طرح‌های عام المنفعه تعریف و در مدت کوتاهی اجرا و به بهره‌برداری رسید .
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس افزود: جهادگران عرصه اقتصادی و انرژی کشور در منطقه ویژه پارس در برهه حساس کنونی و در آغازین روزهای سال «اقتصاد مقاومتی: تولید- اشتغال» با مددجستن از حضرت ربوی‏ و با سرلوحه قرار دادن فرمایشات ارزنده مقام معظم رهبری برای رقم زدن برگ زرین دیگری در دفتر باشکوه نظام مقدس جمهوری اسلامی عزم خود را جزم کرده‌اند تا با دعای خیر ملت بصیر در مسیر تعالی و سربلندی ایران اسلامی قدم‌های بلندی بردارند.
7212/6045** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
کد N1667874

وبگردی