آفتاب

امداد رسانی به ٦٨٣نفر از سیل زدگان استان کرمان

امداد رسانی به ٦٨٣نفر از سیل زدگان استان کرمان

در مجموع به ٦٨٣نفر در این مناطق امداد رسانی شده است که از این تعداد 30 نفر از محل حادثه توسط امدادگران نجات یافته و 108 نفر به مناطق امن برده شده‌اند.

مرتضی سلیمی،  رئیس سازمان امداد و نجات در گفت‌وگو با ایلنا به تشریح آخرین وضعیت عملیات امدادرسانی به حادثه دیدگان سیل و آبگرفتگی در استان کرمان از تاریخ سوم فروردین تا ششم فروردین پرداخت.

وی گفت: امدادرسانان به ١١شهرستان ارزوئیه، بافت، جیرفت، رفسنجان، رودبارجنوب، ساردوئیه، شهربابک، قلعه گنج، کرمان، کوهبنان و کهنوج که از این سیل متاثر شده‌اند و نیز ۸ روستا تاکنون امداد رسانی کرده‌اند.

سلیمی افزود: در مجموع به ٦٨٣نفر در این مناطق امداد رسانی شده است که از این تعداد ۳۰ نفر از محل حادثه توسط امدادگران نجات یافته و ۱۰۸ نفر به مناطق امن برده شده‌اند.

وی افزود: امداد رسانان به ۹۵ نفر از حادثه دیدگان اسکان اضطراری داده اند و ۴ دستگاه خودرو توسط امدادرسانان از مسیر سیلاب خارج شده‌اند.

رئیس سازمان امداد و  نجات کشور در پایان خاطرنشان کرد: ۴۰ تیم امدادی متشکل  از ۱۰۵ نفر در حال حاضر به حادثه دیدگان امداد می رسانند. ۲۱ دستگاه چادر ، ۲۷ تخته پتو ، ۳۰۷ کیلوگرم نایلون ، ۲۳۰۰ قوطی کنسرو ،  ۳۰۰  قرص نان و ۵ کیلوگرم خرما در اختیار سیل زدگان قرار داده شده است.

کد N1667564

وبگردی