آفتاب

۸۰۰ دستگاه نفتکش آماده سوخترسانی به جایگاه های منطقه تهران

۸۰۰ دستگاه نفتکش آماده سوخترسانی به جایگاه های منطقه تهران

با شروع سال نو و آغاز مسافرت های نوروزی، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تهران با تجهیز ۸۰۰ دستگاه نفتکش و گازکش آماده سوخترسانی به مسافرین نوروزی است.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تهران، مدیر منطقه با اعلام خبر فوق، گفت: طرح نظارت بر عرضه مطلوب فرآورده های نفتی به منظور سوخترسانی همزمان با سایر مناطق شرکت ملی پخش در منطقه تهران انجام شد.

کرامت ویس کرمی افزود: با توجه به تعطیلات نوروز و آغاز سفرهای برون شهری، گروه های ویژه نظارت در راستای رسالت خطیر توزیع فرآورده و جهت ارائه سرویس دهی مطلوب به شهروندان تشکیل شده است .

ویس کرمی اذعان داشت: بحث هماهنگی و نظارت بر عرضه مطلوب فرآورده از یک ماه قبل آغاز شده  و در همه نواحی و مسئولین در زمینه ذخیره سازی،  حمل و نقل و نظارت بر جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی، کنترل جامع و کامل دارند.

مدیر منطقه تهران گفت: در سطح انبار های نفت بازدید های فنی – عملیاتی، HSE و کنترلهای کمی و کیفی  بصورت شبانه روزی انجام شده و تعداد ۸۰۰ دستگاه نفتکش و گاز کش جاده پیما آماده انتقال فرآورده به مجاری عرضه هستند .

ویس کرمی بر آمادگی هرچه بیشتر جایگاه های استان به سبب افزایش مصرف در ایام تعطیل خصوصاً تعطیلات آغاز سال نو تاکید کرد و افزود : منطقه تهران با بیش از ۴۶۰ باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و CNG بصورت کامل آمادگی خدمت رسانی به هموطنان را دارد و نظارت کامل بر جایگاه ها توسط گروه های درون سازمانی و بصورت گشت های مشترک برون سازمانی با همکاری سایر دستگاه های استانی همچون سازمان تعزیرات حکومتی و راهداری انجام می شود .

مدیر منطقه تهران در پایان ابراز امیدواری کرد : در سال جدید با اجرای طرح برندینگ و شرکت های صاحب صلاحیت، گسترش و توسعه مجاری عرضه را در سطح کلانشهر تهران شاهد باشیم .

 

کد N1666494

وبگردی