آفتاب
علی نوری اسکویی در گفتگو با مهر:

«یوکی یانگ» را با چینی‌ها می‌سازیم/ فیلمی در ۲ نسخه با ۲ قصه

«یوکی یانگ» را با چینی‌ها می‌سازیم/ فیلمی در ۲ نسخه با ۲ قصه

علی نوری اسکویی کارگردان سینمای انیمیشن از ساخت فیلم جدیدش با عنوان «یوکی یانگ» با همکاری کشور چین خبر داد.

علی نوری اسکویی کارگردان عرصه انیمیشن در گفتگو با خبرنگار مهر درباره فعالیت های جدید خود گفت: ما در حال پیش تولید یک فیلم جدید با عنوان «یوکی یانگ» به معنای پسر قهرمان به صورت مشترک با کشور چین هستیم. این فیلم تلفیقی از انیمیشن و رئال است و جلوه های ویژه بصری زیادی دارد.

وی با اشاره به اینکه دو نسخه از این فیلم ساخته می شود، بیان کرد: ۲ نسخه از «یوکی یانگ» تولید می شود؛ در سال ۲۰۱۷ نسخه ای در ایران و در سال ۲۰۱۸ نسخه ای در چین به تولید می رسد بنابراین اگر موفق به دریافت پروانه ساخت شویم اردیبهشت سال آینده شروع به فیلمبرداری نسخه اول آن می کنیم.

به گفته وی، شروع پیش تولید هم منوط به گرفتن پروانه ساخت است.

نوری اسکویی عنوان کرد: ما در هر ۲ نسخه از بازیگران چینی و ایرانی استفاده خواهیم کرد، اما در نسخه ایرانی بازیگران ایرانی بیشتر خواهد بود و ۵ بازیگر چینی هم به ایفای نقش در این اثر می پردازند. در نسخه چینی هم ۳ بازیگر ایرانی حضور خواهند داشت.

کارگردان «رهایی از بهشت» در پایان اظهار کرد: قهرمانان این اثر ۲ کودک چینی و ایرانی هستند که در نسخه اولیه عده ای از چین به ایران سفر می کنند و حوادث داخل ایران را در این اثر رقم می زنند و در نسخه چین، عده ای از ایران به چین مسافرت می کنند و سپس اتفاقات این قصه در چین را پیش می برند.

کد N1665907

وبگردی