آفتاب
خبر بنگاهی

برندگان جشنواره نقد صنعت بانکداري با محوريت بانک اقتصادنوين معرفی شدند

برندگان جشنواره نقد صنعت بانکداري با محوريت بانک اقتصادنوين معرفی شدند

همزمان با برگزاري مراسم اختتاميه دومين جشنواره «نقد صنعت بانکداري- با محوريت بانک اقتصادنوين» برگزيدگان اين جشنواره مورد قدرداني قرار ...

گروه بنگاه‌ها:همزمان با برگزاري مراسم اختتاميه دومين جشنواره «نقد صنعت بانکداري- با محوريت بانک اقتصادنوين» برگزيدگان اين جشنواره مورد قدرداني قرار گرفتند. به گزارش روابط عمومي بانک اقتصادنوين، مراسم اختتاميه اين جشنواره با حضور رئيس‌کل بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران، جمعي از مديران عامل بانک‌هاي دولتي و خصوصي، اعضاي هيات‌مديره، مديرعامل، معاونان، مديران و روساي شعب بانک اقتصادنوين و مديران عامل شرکت‌هاي وابسته اين بانک، اعضاي شوراي داوري و نمايندگان رسانه‌هاي گروهي برگزار شد.

در اين مراسم رئيس‌کل بانک مرکزي ضمن ابراز خوشحالي از حضور در دومين جشنواره نقد صنعت بانکداري با محوريت بانک اقتصادنوين و ابراز اميدواري براي استمرار برگزاري اين جشنواره از بانک اقتصادنوين براي اين ابتکار عمل ارزشمند و استمرار آن قدرداني کرد و گفت: برگزاري اين جشنواره فضاي مناسبي را براي شناخت مسائل و مشکلات حاکم بر نظام بانکي فراهم مي‌کند و در چنين شرايطي مي‌توان راهکار مناسب را براي حل اين مشکلات و معضلات پيدا کرد. وي اظهار کرد: مردم جامعه در هر طبقه و گروهي با بانک‌ها ارتباط دارند و انعکاس نظرات و ارائه راهکارها و ذره‌بين روي نقاط ضعف گذاشتن و ضعف‌ها را منصفانه منعکس کردن، فضايي را درست مي‌کند که بانک‌ها بتوانند تصميم‌هاي درستي را براي ارتقا و افزايش کارآيي و بهره‌وري اتخاذ کنند.

رئيس‌کل بانک مرکزي به تحقق هدف‌گذاري انجام شده براي پرداخت 16 هزار ميليارد تومان تسهيلات به بنگاه‌هاي کوچک و متوسط اشاره کرد و گفت: اکنون بالغ‌بر 16 هزار و 500 ميليارد تومان تسهيلات پرداخت شده است. در ادامه اين مراسم علي‌اصغر سفري، مديرعامل بانک اقتصادنوين نيز طي سخناني با اشاره به اينکه نظام بانکي کشور در حساس‌ترين شرايط خويش قرار دارد و عبور از اين شرايط جز با نقد عالمانه و منصفانه محقق نخواهد شد، گفت: دستاورد مثبت برگزاري اين جشنواره و افزايش مشارکت و حضور شرکت‌کنندگان در جشنواره تخصصي نقد صنعت بانکداري نشان‌دهنده مقبوليت اين جشنواره است که به اميد خدا برگزاري اين جشنواره در سال‌هاي آتي نيز ادامه خواهد داشت. وي ضمن قدرداني از حمايت‌هاي ويژه بانک مرکزي در اين رويداد و ارزشمند شمردن آن در برگزاري اين رويداد رسانه‌اي گفت: بي‌ترديد بانک اقتصادنوين به نمايندگي از همه بانک‌هاي کشور مفتخر است تا در برابر شما روزنامه‌نگاران و خبرنگاران عرصه نظام بانکي سر تعظيم فرود آورد و از راهي که تحت عنوان نقد نظام بانکي گشوده بر خود ببالد و شايد يکي از دلايل آن وجوه اشتراک باور به بخش خصوصي در نظام بانکداري با رسانه‌ها به‌عنوان رکن پنجم دموکراسي و مردم‌سالاري ديني است. اين وجه مشترک گرچه در کليت نظام بانکداري و در پرتو توسعه اقتصادي با جلب سرمايه‌گذاري‌ها و سپردن امور به دست مردم و بخش خصوصي، نمود جدي دارد اما تا تحقق همه اين آرمان‌ها هنوز ما و رسانه‌ها راه درازي در پيش داريم.

کد N1663748

وبگردی