آفتاب

امام جمعه کاشان: اقدام های حکومت بحرین در سرکوب مردم این کشور را محکوم کرد

امام جمعه کاشان: اقدام های حکومت بحرین در سرکوب مردم این کشور را محکوم کرد

کاشان - ایرنا - نماینده ولی ‌فقیه و امام جمعه کاشان گفت: اقدام های حکومت بحرین در سرکوب و فشار به مردم و شیعیانی که از شیخ عیسی قاسم حمایت می کنند محکوم است.

به گزارش ایرنا، ‌آیت الله عبدالنبی نمازی در خطبه های نمازجمعه این هفته کاشان ضمن انتقاد از محاکمه رهبر مذهبی بحرین افزود: پنج سال است که شیعیان بحرین در برابر حکومت استبدادی مقاومت می کنند .
وی با تقدیر از ملت بحرین که برای حمایت در اطراف خانه شیخ عیسی قاسم گرد آمدند افزود: دادگاه ظالمانه بحرین 10 بار تاکنون به خاطر مقاومت شیعیان محاکمه وی را به تاخیر انداخته است.
عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه جنایت های آل سعود در یمن را محکوم کرد و گفت: سازمان ملل گزارشی از کشتار غیرنظامیان یمن منتشر کرده و تا کنون بیش از یک هزار و 300 کودک کشته و دو هزار و 400 کودک زخمی شده اند که این بیانگر عمق جنایت های آل سعود است که با حمایت استکبار جهانی در حال حاضر هم ادامه دارد.
وی در ادامه به سالروز ملی شدن صنعت نفت اشاره و تصریح کرد: نقش مرحوم آیت الله کاشانی در این نهضت بسیار موثر بوده است.
وی افزود: باید ماجراهایی چون نهضت ملی شدن صنعت نفت برای جوانان امروز بازگو شود تا بدانند که ملت ایران چه توطئه ها و ظلم هایی را پشت سر گذاشته است.
امام جمعه کاشان با اشاره به در پیش رو بودن سال جدید و لزوم کمک به نیازمندان خاطر نشان کرد: در این روزها خداوند ما را امتحان می کند تا ببیند در مقابل این همه نعمت هایی که به ما عطا کرده است چقدر به نیازمندان کمک می کنیم.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر ** محمد سلطانمرادی
کد N1663535

وبگردی