آفتاب

116 مصدوم حوادث چهارشنبه سوری در کرمانشاه

116 مصدوم حوادث چهارشنبه سوری در کرمانشاه

کرمانشاه- ایرنا- مسوول روابط عمومی فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از مصدومیت 116تن براثر حوادث چهارشنبه آخر سال در این استان خبر داد و گفت: براثر این حوادث مورد فوتی در استان نداشته ایم.

اکبر آزادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد مصدوم 93نفر مربوط به شهر کرمانشاه و 23نفر نیز مربوط به سایر شهرستان های استان است.
وی این آمار را نهایی اعلام کرد و گفت: آمار مصدومان مربوط به عصر روز سه شنبه تا قبل از ظهر چهارشنبه است.
آزادی اضافه کرد :چهار نفر از مصدومان چهارشنبه آخر سال در کرمانشاه به صورت سرپایی در محل درمان شدند و مابقی به بیمارستان های امام خمینی، طالقانی، امام رضا، حضرت معصومه، شهدا و امام حسین منتقل شدند.
وی به تفکیک آمار مصدومان در شهرستان های استان اشاره کرد و گفت: در پاوه و اسلام آباد غرب هر کدام چهار تن، در گیلانغرب، صحنه و کنگاور هر کدام یک تن، در جوانرود پنج تن، در سرپل ذهاب سه تن و در سنقر نیز چهار تن مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی حداقل سن مصدومان این حوادث را 2 سال و حداکثر سن آنها را 70سال اعلام کرد.
به گفته او براثر این حوادث دست یکی از مصدومان قطع و چشم یکی نیز آسیب دیده و به تخلیه چشم منجر شده است.
مسوول روابط عمومی فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه درادامه به تمهیدات اورژانس 115در چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و گفت: آمادگی 340 نفر از نیروها در سطح استان، استقرار 30 دستگاه آمبولانس در استان، استقرار سه دستگاه موتولانس، پویش نه به مواد محترقه خطرناک به احترام شهدای آتش نشان و حفظ سلامتی خود، آماده باش بیمارستان طالقانی و امام خمینی (ره) و افزایش تعداد نیروهای واحد کنترل و اتاق عملیات بحران را از جمله این تمهیدات ذکر کرد.
براثر حواد چهارشنبه آخر سال در سال 94 نیز 106تن در استان کرمانشاه مصدوم شدند.
استان کرمانشاه با 14شهرستان حدود 2میلیون تن جمعیت دارد.
3033/ 1354
خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده : پروانه امانی
کد N1662349

وبگردی