آفتاب

استقرار 650دستگاه خودرو یگان های امداد و نجات نوروزی در مازندران

استقرار 650دستگاه خودرو یگان های امداد و نجات نوروزی در مازندران

ساری- ایرنا- 650دستگاه خودرو از یگان های خودرویی پلیس ، هلال احمر و اورژانس مازندران روز چهارشنبه با هدف ایجاد آرامش و امنیت مسافران و گردشگران نوروزی در بیش از 280ایستگاه از محورهای اصلی و فرعی استان مستقر شدند.

به گزارش ایرنا ،مانور اعزام و استقرار خودروهای امداد و نجات با حضور استاندار و اعضای ستاد خدمات سفر صبح امروز در محل نیروی انتظامی مازندران برگزار شد.
بیش از 9هزار نفر از دست اندرکاران ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی مازندران از امروز تا 15فروردین میزبانی مسافران و گردشگران را در استان بر عهده دارند.
از این تعداد هفت هزار مامور انتظامی هستند که تامین امنیت و روان سازی ترافیک را در استان مازندران برقرار می کنند.
** رضیاتمندی گردشگران،هدف نهایی میزبانی مازنی ها
ربیع فلاح استاندار مازندران در این مراسم با بیان اینکه امروز آرامش و امنیت در استان وجود دارد، گفت: امیدواریم همانند سال های گذشته میزبان شایسته ای برای مسافران و گردشگران نوروز 96باشیم.
وی با بیان اینکه امنیت زیر ساخت توسعه پایدار هر جامعه است، اظهار داشت: نیروی انتظامی با همکاری سپاه و اداره کل اطلاعات
امنیت استان را بوجود آورده اند و امروز احساس امنیت که بالاتر از امنیت فیزیکی است، در جامعه استان مازندران وجود دارد.
استاندار مازندران به توجه دولت تدبیر امید نسبت به اجرای طرح های توسعه ای زیرساختی از جمله راه اشاره کرد و گفت: در سه سال اخیر به طرح های تعریض محورهای مواصلاتی از جمله جاده هراز و سوادکوه و همچنین به کمربندی های استان توجه خوبی شده است.
مازندران 10 هزارو 700کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد.
**همگانی شدن احساس مسئولیت زیست محیطی استان مازندران
استاندار مازندران با بیان اینکه همه تلاش و برنامه ریزی ها برای انجام سفر بدون تصادف و خاطر انگیز برای ملت ایران در استان است، گفت: توقع داریم به مقولات زیست محیطی از جمله رعایت تولید و جمع آوری زباله ، حفظ منابع طبیعی به ویژه جنگل و مراتع ، حاشیه رودخانه ها و سواحل خزر توجه جدی شود.
وی گفت: مازندران استانی برای همه ملت ایران است و همگانی شدن احساس مسئولیت زیست محیطی یک امر ضروری است.
آمار ستاد خدمات سفر مازندران نیز نشان می دهد که این استان در تعطیلات نوروز سال 95 میزبان حدود 12 میلیون نفر شب مسافر نوروزی بود.
خبرنگار: سید رضا هاشمی کروئی ** انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
6990/1899
کد N1662194

وبگردی