آفتاب

صدور مجوز خانه مسافر ویژه نوروز 96 در آذربایجان شرقی

صدور مجوز خانه مسافر ویژه نوروز 96 در آذربایجان شرقی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی از صدور مجوز خانه مسافر برای اسکان میهمانان نوروزی خبر داد. مرتضی آبدار با اعلام ...

دنیای اقتصاد – تبریز – رامین نیک‌رفتار:مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی از صدور مجوز خانه مسافر برای اسکان میهمانان نوروزی خبر داد. مرتضی آبدار با اعلام این خبر افزود: برای مالکان خانه‌هایی در استان که علاقه‌مند به فعالیت در بخش گردشگری هستند و اعلام آمادگی برای ارائه خدمات و اسکان میهمانان می‌کنند، مجوز خانه مسافر صادر می‌شود. وی خاطرنشان کرد: این اقدام به‌منظور ساماندهی و نظارت هرچه بهتر بر اماکن اسکان و خانه‏های مسافر در استان و نیز شناسایی و جلوگیری از فعالیت خانه مسافرهای فاقد مجوز و غیرقانونی صورت می‌گیرد.

آبدار افزود: از تمام مالکان که اعلام آمادگی می‌کنند، دعوت می‏شود با مراجعه به معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان واقع در خانه حیدرزاده در کوی مقصودیه تبریز نسبت به ثبت نام اقدام کنند. وی بیان کرد: این فراخوان به منزله اخطار به واحدهای اقامتی غیرمجاز و فاقد پروانه بوده که اقدام به ارائه خدمات می‌کنند و در صورت مشاهده و گزارش، اقدام قانونی لازم به عمل خواهد آمد.

کد N1661910

وبگردی