آفتاب
بعد از درگیری در لیگ دسته اول فوتبال؛

رمضانی: نه ورزشگاه برای این بازی مناسب بود نه توان نیروی انتظامی

رمضانی: نه ورزشگاه برای این بازی مناسب بود نه توان نیروی انتظامی

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: از شب قبل از بازی با خونه به خونه می‌شد پیش‌بینی کرد که این بازی می‌تواند با فاجعه همراه باشد.

عبدالحمید رمضانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص حاشیه های بازی نساجی و خونه به خونه در بابل و درگیری بازیکنان گفت: شب قبل از مسابقه که از ورزشگاه بازدید داشتیم متوجه شدیم که این ورزشگاه برای چنین مسابقه ای مناسب نیست. حتی در جلسه هماهنگی به مسئول نیروی انتظامی هم گوشزد کردیم که در این ورزشگاه اتفاقات ناخوشایند می‌افتد اما به صحبت‌های ما توجهی نشد.

وی افزود: تا دقیقه ۴۰ بازی به جز یکسری درگیری های لفظی حاشیه دیگری را شاهد نبودیم اما از این دقیقه درگیری های لفظی بیشتر شد. آنچیزی که من دیدم این بود که چند تن از لیدرهای تیم میزبان به داخل فضای تماشاگران نساجی نفوذ کردند و از آنجا بود که درگیری های فیزیکی شروع شد. با پاره شدن فنس ها تماشاگران به داخل زمین هجوم بردند. در این لحظه هم ماموران حاضر در ورزشگاه برخورد نامناسب و بی رحمانه‌ای با هواداران ما داشتند و حتی ما شاهد بودیم که گاز اشک آور را مستقیم به صورت هواداران ما زدند.

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: از عملکرد نیروی انتظامی و ماموران حاضر در ورزشگاه به شدت گلایه دارم و معتقدم به هیچ وجه برخورد مناسبی با ما نداشتند و رسم میهمان نوازی رعایت نشد. نه تنها ورزشگاه استانداردهای لازم را برای انجام یک چنین بازی حساسی نداشت، بلکه حتی نیروهای مستقر در ورزشگاه هم توان لازم را برای کنترل وضعیت نداشتند. 

رمضانی گفت: آمبولانس‌های بابل مجروحان ما را به صورت گروهی تا از ورزشگاه خارج کردند اما باز هم چند هوادار ما که مجروح بودند روی زمین ماندند و با ماشین‌های شخصی آنها را از ورزشگاه خارج کردیم. 

کد N1661012

وبگردی