آفتاب
شعبانی بهار:

ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای پرچمدار اخلاق است

ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای پرچمدار اخلاق است

مجمع عمومی عادی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای با حضور غلامحسین شعبانی بهار معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این نشست که با حضور مجتبی جوهری و علی یلفانی، رئیس فدراسیون نایب رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای و همچنین روسای هیات های پهلوانی و زورخانه ای سراسر کشور برگزار شد، گزارش عملکرد و فعالیت‌های انجام شده در سال ۱۳۹۵ ، طرح منطقه بندی هفتگانه کشور و طرح چابک سازی استانها مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

همچنین تقویم پیشنهادی فعالیت های فدراسیون در حوزه های آموزش، مسابقات، فرهنگی، توسعه همگانی، محیط زیست و توسعه پایدار در  سال ۱۳۹۶ نیز مطرح شد.

 شعبانی بهار، معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان نیز با اشاره به اینکه ورزش زورخانه ای، پرچمدار اخلاق حسنه در ورزش است گفت: برای توسعه این رشته تاریخی و ملی می بایست تمام تلاش خود را در برنامه ریزی بیشتر برای فعالیت های جاری این رشته ارزشی در سراسر کشور دو چندان کرد.

شعبانی بهار در ادامه خاطر نشان کرد: خوشبختانه این رشته ملی با توجه به اینکه در آن غنای فرهنگی موج می زند از ظرفیت های بسیار بالایی همچون نظر مثبت مسئولان بلند پایه کشور، آئین نامه مصوب شورای فرهنگ عمومی کشوردرباره ترویج فرهنگ پهلوانی و توسعه ورزش زورخانه ای برخوردار است که می توان با کمک این گزینه ها به اهداف اصلی و بلندمدت این رشته دست یافت.

کد N1652077

وبگردی