آفتاب
گزارش مهر از رزمایش الی بیت‌المقدس در بازی دراز؛

نمایش اقتدار و توان دفاعی جان برکفان حریم ولایت برگزار شد

نمایش اقتدار و توان دفاعی جان برکفان حریم ولایت برگزار شد

کرمانشاه- رزمایش الی بیت المقدس با هدف نمایش توان دفاعی و اقتدار بسیجیان با شرکت گردان‌های مختلف در منطقه عمومی بازی دراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امنیت پایدار و مثال زدنی در شهرهای مرزی غرب کشور همواره زبانزد بوده و این مهم سبب شده تا با وجود معرکه دشمنان در آن سوی مرزها اما امکان برگزاری باشکوه همایشات و برنامه‌های بزرگ کشوری و بین المللی در منطقه غرب و بویژه استان کرمانشاه فراهم باشد و این امنیت مرهون اقتدار و آمادگی جان برکفان حریم ولایت است.

برگزاری رزمایش‌ها از مقدمات بوجود آمدن این امنیت پایدار از باب آمادگی در برابر تهدیدات و افزایش توان رزمی و دفاعی بسیجیان و سپاه است و رزمایش بزرگ الی بیت المقدس نمونه باشکوه این رزمایش‌ها است که از یازدهم اسفند تا امروز در منطقه عمومی بازی دراز اجرا شد.

 سرهنگ مسعود قنبری، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرپل ذهاب در خصوص برگزاری رزمایش الی بیت المقدس اظهار داشت: رزمایش بزرگ الی بیت المقدس با محوریت بسیج و سپاه  در منطقه عمومی بازی دراز در شهرستان سرپل ذهاب با هدف نمایش توان دفاعی و اقتدار نظامی  در بخش‌های مختلف برگزار شد.

وی طرح ریزی‌عملیات واجرای آن علیه دشمن فرضی، آموزش تاکتیک‌های نظامی با شرکت بسیجیان ۵ گردان بیت المقدس و گردان کوثر خواهران، تقویت بنیه دفاع، تا کنترل و دفاع از جاده‌های مواصلاتی را از جمله اهداف این رزمایش اعلام کرد.

 سرهنگ قنبری در ادامه بیان کرد: رزمایش‌های الی بیت المقدس عرصه قدرت نمایی بسیجیان است و در دومین مرحله این رزمایش عملیات‌ کنترل و دفاع از جاده های مواصلاتی، ایجاد امنیت همه جانبه، دفاع از کوی و برزن، پدافند دورا دور، امداد و نجات و مردم یاری انجام شد.

 وی حضور بسیجیان در رزمایش الی بیت المقدس را بیانگر آمادگی برای دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی دانست و گفت: رزمایش رزمی دفاعی بسیجیان گردان‌های الی بیت‌المقدس شهرستان سرپل ذهاب از یازدهم اسفند امسال با حضور گسترده بسیجیان باهدف نمایش توانمندی‌های نیروهای بسیج و ایجاد آمادگی در نیروها برای مقابله با دشمن برگزارشد.

حجت‌الاسلام جواد فاطمی‌نسب امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در این رزمایش اظهار داشت: رزمایش بسیجیان نمایش اقتدار مدافعان ولایت است و لرزه بر اندام استکبار جهانی می‌اندازد.

وی افزایش توان رزمی و دفاعی بسیج را امری ضروری و بسیار مهم برای مقابله با دشمنان و تهدیدات دانست و گفت: استکبار جهانی و دست نشاندگان آمریکا و صهیونیسم به دنبال از هم پاشیدن انقلاب اسلامی ایران هستند.

حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب تقوا را سلاح مبارزه با دشمن درون و شیطان دانست و گفت: تقویت بنیه دفاعی و اقتدار نظامی سلاح مقابله با آمریکا و اسرائیل جنایتکاراست.

به گزارش خبرنگار مهر، رزمایش الی بیت المقدس با اقتدار و با اجرای ماموریت‌های از پیش تعیین شده و با قدرت نمایی بسیجیان گردان های الی بیت المقدس شهرستان سرپل ذهاب با موفقیت پایان یافت.

مسئولان ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی از بخش‌های مختلف عملیاتی در رزمایش الی بیت المقدس بازدید بعمل آوردند.

کد N1651243

وبگردی