آفتاب

بیش از 100 تن مواد مخدر در کرمان کشف شد

بیش از 100 تن مواد مخدر در کرمان کشف شد

کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: بیش از 100 تن انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در این استان کشف شده است.

به گزارش ایرنا سردار رضا بنی اسدی فر روز چهارشنبه در نخستین یادواره شهدای مبارزه با مواد مخدر استان کرمان افزود: در سال جاری یک شهید انتظامی استان نیز جان خود را در مسیر مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرده است.
وی بیان کرد: مواد مخدر یک نقشه حساب شده و هدفمند از سوی دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.
سردار بنی اسدی فر به همجواری استان کرمان با استان های هم مرز با بزرگترین تولید کننده مواد مخدر دنیا (افغانستان) اشاره کرد و گفت: کرمان، خاکریز اول مبارزه با مواد مخدر است.
فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار کرد: نیروی انتظامی با سربلندی و همت خود همه کمبودها را جبران کرده و برای خدمت هرچه بهتر به مردم گام بر می دارد.
وی از شهادت به عنوان مرگ ماندگار یاد کرد و گفت: یاد شهدا باید برای همیشه در ذهن جامعه حفظ شود و خاطره شهدا را باید مقابل طوفان توطئه های تبلیغاتی دشمنان زنده نگه داشت زیرا شهادت ماندگارترین فرهنگ است.
سردار بنی اسدی فر از کرمان به عنوان استانی امنیتی و سیاسی نام برد و افزود: در این استان هر لحظه امکان دارد به خیل شهدا افزوده شود.
این یادواره با حضور آیت الله سید احمد خاتمی نماینده مردم استان کرمان در خبرگان رهبری، قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، فرمانده انتظامی استان، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ، جمعی از مسئولان استانی و کشوری و جمعی از خانواده شهدای مبارزه با مواد مخدر استان کرمان برگزار شد.
نیروی انتظامی استان کرمان تاکنون 373 شهید را در عرصه مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرده است که از این تعداد 71 نفر از سال 90 تاکنون جان خود را تقدیم کرده اند.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده :پروانه امانی
7440 /1354
کد N1650139

وبگردی