آفتاب
مراکز اقامتی غیرمجاز همچنان می‌تازند؛

کارتن به دست‌های همدان؛ معضلی پایدار/مسافر دزدی به سبک دلالان

کارتن به دست‌های همدان؛ معضلی پایدار/مسافر دزدی به سبک دلالان

همدان - در حالی چندروز بیشتر به آغاز سال جدید و مسافرت‌های نوروزی به همدان باقی نمانده که معضل کارتن به‌دست ها در این شهر همچنان باقی است و چهره ورودی‌های شهر با وجود این افراد نامناسب است.

خبرگزاری مهر – گروه استان‌ها: رفته رفته به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم و کم کم نوروز و شور و شوق مسافرت‌ها به خود رنگ می گیرد اما در این زمینه تامین نیازهای مسافران نکته‌ای است که نباید از آن غافل شد.

همدان یکی از ۵ استان گردشگری کشور است که در ایام نوروز و به ویژه نیمه دوم این تعطیلات با شمار زیاد گردشگران همراه خواهد بود که این امر لزوم تامین حداقل‌های یک مسافرت به یاد ماندنی را مورد تاکید قرار می‌دهد.

سال نو گذشته از آنکه موجب تغییر و تحول در سال می شود ایامی برای رونق فعالیت کارتن به دست‌ها در همدان است که از چند روز قبل از آغاز سال نو در ورودی های شهر همدان رخ می‌نمایند تا با انجام فعالیتی ۱۵ روزه بار چندماه خود را ببندند.

همدان از سال ها قبل و به دلیل بهره مند نبودن از زیرساخت‌های اقامتی با معضل کارتن به دست ها روبرو است  همدان از سال ها قبل و به دلیل بهره مند نبودن از زیرساخت‌های اقامتی با معضل کارتن به دست ها رو برو بوده به طوری‌که این افراد در ورودی شهرهمدان مسافران را به سوئیت منزل ها هدایت و گاه با دریافت هزینه های آنچنانی خاطراتی تلخ از سفر به همدان در ذهن انها به جا می گذارند.

اما امسال بنا به گفته مسئولان استان همدان اقداماتی در راستای ساماندهی این افراد و رفع این معضل صورت گرفته تا شاید امسال رضایتمندی مسافران اندکی بهبود یابد.

در همین زمینه معاون سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در حال حاضر ۹ هتل شامل هتل‌های ۴ ستاره، ۵ ستاره و هتل‌آپارتمان در استان همدان در حال ساخت است، گفت: این هتل ها در شهرهای همدان، ملایر و تویسرکان ساخته می‌شود.

کد N1649903

وبگردی