آفتاب
فرش آرا مقابل دبیری حاضر می شود؛

مرتضایی: چند باشگاه تماس گرفتند که به تبریز برویم

مرتضایی: چند باشگاه تماس گرفتند که به تبریز برویم

مدیرعامل باشگاه فرش آرا مشهد از تصمیم این باشگاه برای حضور در بازی با دبیری تبریز در هفته بیست و چهارم لیگ برتر خبر داد. وی گفت: ما فداکاری می کنیم تا نتایج خارج از زمین رقم نخورد!

به گزارش خبرنگار مهر، مسئولان باشگاه فرش آرا طی روزهای گذشته و در اعتراض به رای بازی گذشته خود با مس سونگون تهدید کرده بودند در بازی با دبیری تبریز حاضر نخواهند شد. با توجه به اینکه گیتی پسند و دبیری رقابت نزدیکی برای قهرمانی در لیگ دارند، عدم حضور فرش آرا و برنده شدن دبیری می توانست تاثیر زیادی در تعیین سرنوشت قهرمانی داشته باشد.

با این حال غلامعلی مرتضایی مدیرعامل باشگاه فرش آرا در گفتگو با خبرنگار مهر، اعلام کرد که این تیم در بازی فردا حاضر خواهد شد. مرتضایی گفت: تیم ما بعدازظهر امروز عازم تبریز است تا در بازی با دبیری حضور یابد.

وی افزود: با این حال ما پیگیر بازی گذشته خود هستیم. نامه ای به فدراسیون فوتبال فرستادیم و با علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال هم صحبت کرده ایم و آنها هم قول پیگیری داده اند.

مدیرعامل باشگاه فرش آرا خاطرنشان کرد: هدف ما از حضور در فوتسال، انجام کارهای اخلاقی است. ما دنبال این هستیم که یک اصلاحی صورت بگیرد وگرنه یک یا دو امتیاز برایمان مهم نیست. به همین خاطر تصمیم گرفتیم که به تبریز برویم.

مرتضایی در پایان تاکید کرد: مسئولان چند تیم از جمله حفاری و گیتی پسند هم تماس گرفتند و خواهش کردند که مقابل دبیری بازی کنیم. ما فداکاری می کنیم تا جلوی بعضی از کارها و رقم خوردن نتایج خارج از زمین گرفته شود.

کد N1646095

وبگردی