آفتاب
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به مهر خبر داد:

انعقاد تفاهم‌نامه با ژاپن برای تجهیز مرکز توانبخشی در کرمانشاه

انعقاد تفاهم‌نامه با ژاپن برای تجهیز مرکز توانبخشی در کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک با سفارت ژاپن در راستای تجهیز شدن مرکز توانبخشی امام رضا(ع) استان خبر داد.

دکتر امید قادری در گفتگو با خبرنگار مهر، از انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک با سفارت ژاپن در راستای تجهیز شدن مرکز توانبخشی امام رضا(ع) استان کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: کشور ژاپن با اجرای طرح GGP امدادرسانی برای رفع نیازهای جامعه هدف بهزیستی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: با توجه به محرومیت های موجود در استان کرمانشاه تبادل تجربیات بین ایران و ژاپن در قالب اجرای طرح  GGP می تواند موجب ارتقای سطح سلامت معلولان در استان شود.

به گفته مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، سفیر ژاپن نیز از تجهیز و تکمیل پروژه فیزیوتراپی کرمانشاه در کوتاه ترین زمان خبر داد و کشور ژاپن برنامه GGP را برای کمک به مناطق محروم اجرا می کند و تاکنون ۱۲۵ پروژه را انجام داده است.

دکتر قادری خاطرنشان کرد: اجرای این طرح جزو سیاست های کشور ژاپن است و از طریق این تفاهم نامه ما می توانیم کمک های خوبی را در استان از سوی این کشور داشته باشیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه طبق گفته های سفیر ژاپن این کشور به امدادرسانی اقشار آسیب پذیر تمایل دارد، گفت: این طرح به زودی در کرمانشاه اجرایی می شود.

وی ابراز امیدواری کرد؛ اجرای این پروژه بتواند برای خدمات رسانی کارآمد و بلندمدت به معلولان بسیار مؤثر باشد.

کد N1645877

وبگردی