آفتاب

رسیدگی به مسائل زیست‌محیطی در اولویت دولت است

رسیدگی به مسائل زیست‌محیطی در اولویت دولت است

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دولت با تمام مشکلاتی که دارد رسیدگی به مسائل زیست‌محیطی را در اولویت‌های خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در افتتاحیه شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست گفت: با برگزاری این نمایشگاه شاهد حضور فعالان بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری آنها در راستای کمک به محیط زیست هستیم که جا دارد از آنها تشکر کنیم. حضور بخش خصوصی در زمینه محیط زیست به عنوان کلید موفقیت محسوب می‌شود. دولت هم باید از این بخش حمایت کند.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: ما جزو 20 کشور در جهان هستیم که تنوع زیادی از نظر زیست محیطی داریم و این نشان می‌دهد که باید حمایت بیشتری در این حوزه صورت بگیرد. سازمان های مردم نهاد پرچمداران ما هستند و خوشبختانه صدای آنها به دولت می رسد.

ابتکار با اشاره به توافق برجام خاطرنشان کرد: دولت با تمام مشکلاتی که دارد بحث محیط زیست را در اولویت قرار داده است با توجه به توافق برجام همکاری خوبی در محیط زیست بین ایران و جوامع بین المللی به وجود آمده است و ما می‌توانیم از کشورهای دیگر هم استفاده کنیم. امیدواریم این نمایشگاه باعث شود مبادلات فنی و علمی به وجود آید و بخش خصوصی هم فعالیت های خود را به بهترین نحو انجام دهد.

کد N1645232

وبگردی