آفتاب
معاون فرهنگی نظام پرستاری؛

توانمندی های پرستاران در جشنواره ورزشی نمایان شد

توانمندی های پرستاران در جشنواره ورزشی نمایان شد

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان نظام پرستاری کشور، گفت: هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران کشور در شرایطی برگزار شد که کمتر کسی انتظار این سطح از آمادگی را در بین قشر پرمشغله پرستاران داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر سید عباس کشفی گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران توانسته موقعیت قابل توجهی را نزد پرستاران پیدا کند به طوریکه هرساله شاهد استقبال گسترده تر و همچنین بالاتر رفتن سطح مسابقات و رقابت ها هستیم.

وی ادامه داد: اغلب شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات، از ماه ها قبل آمادگی کامل داشتند از این رو رقابت ها بخصوص در سطوح بالاتر بسیار تنگاتنگ و نزدیک بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان نظام پرستاری با اشاره به برنامه مسابقات گفت: تا کنون تمامی رشته های انفرادی رقابت های خود را به پایان رسانده اند و مراسم اهدای مدال و جوایز نیز صورت گرفته است. در آخرین روز جشنواره نیز شاهد رقابت های نهایی تیم های فوتسال آقایان و تیم های والیبال بانوان خواهیم بود.

وی در خصوص قضاوت ها و داوری های مسابقات نیز توضیح داد: در جشنواره امسال برای تمام مسابقات با اعضای هیءت های داوری استان خوزستان به صورت مستقیم وارد مذاکره و قرار داد شدیم و از ظرفیت های خیلی خوب این استان که در میادین ملی و بین المللی فعالیت دارند بهره گرفتیم و بحمدا... شاهد رضایت بسیار بالای شرکت کنندگان بودیم.

دبیر جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران در ادامه ضمن تشکر از همکاری های بی شائبه سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه و بسیج(اردوگاه شهید مسعودیان)، گفت: از جمله برنامه های فرهنگی جشنواره امسال اجرای بسیار زیبا و تاثیرگذار برنامه رزمایشی بود که به پاسداشت خاطرات ۸ سال دفاع مقدس اجرا شد و به زیبایی خاطرات پادگان دوکوهه،پاوه، آزادی خرمشهر، بمباران شیمیایی حلبچه و ... را به تصویر کشید. این برنامه تاثیر زیادی از جهت روحی و معنوی بر شرکت کنندگان گذاشت.

دبیر  جشنواره فرهنگی ورزشی همچنین ضمن تقدیر از تیم اجراءی دست اندرکار جشنواره گفت: تیم اجرایی اعزامی از سازمان نظام پرستاری کشور و هیءت مدیره نظام پرستاری اهواز تلاش قابل ستایشی برای برگزاری این مسابقات داشتند که در نوع خود بسیار عالی و ارزشمند بود.

وی ادامه داد: در جریان مسابقات جشنواره همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات همه شرکت کنندگان بوده و پس از این نیز هستیم تا بتوانیم در سنوات آتی شاهد اعتلای هرچه بیشتر این جشنواره سراسری باشیم. به طور مثال بر اساس پیشنهادات ارائه شده قرار شد در سال های آینده برنامه های ویژه ای برای پیشکسوتان در نظر گرفته شود تا در جریان جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران به طور خاص به این عزیزان توجه شود.

کشفی در پایان ضمن تشکر از همه پرستاران شرکت کننده در این جشنواره خاطر نشان کرد: هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران کشور نمایشی از توانمندی ها و قابلیت های فراوان پرستاران کشورمان بود که همواره در همه عرصه ها خوش درخشیده اند.  امیدواریم برنامه هایی از این دست بتواند تاثیر بسزایی در بهبود روحیه و زدودن خستگی ناشی از کار برای همکاران عزیزمان داشته باشد.

کد N1644473

وبگردی