آفتاب

2.2 میلیون عدد مواد محترقه در میاندوآب امحا شد

2.2 میلیون عدد مواد محترقه در میاندوآب امحا شد

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی گفت: با حکم مراجع قضایی بیش از 2 میلیون و 200 هزار عدد مواد محترقه به ارزش حدود پنج میلیارد ریال طی روز جاری در این شهرستان امحا شد.

سرهنگ حسن شیخ نژاد شامگاه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد از انواع مواد محترقه در چند روز گذشته توسط ماموران انتظامی این شهرستان کشف و ضبط شده است.
به گفته وی این مواد محترقه توسط برخی افراد سودجو از شهرهای مرزی این استان بارگیری شده بود و این افراد قصد انتقال آن به شهرهای عمقی کشور را داشتند.
وی با اشاره به خطرهای ناشی از این مواد محترقه بیان کرد: در روزهای اخیر چهار نفر در این شهرستان بر اثر انفجار مواد محترقه دچار مصدومیت شده اند که 2 نفر از آنان در بیمارستان شهرستان مداوا شده و 2 نفر دیگر به علت شدت مصدومیت به بیمارستان ارومیه اعزام شده اند.
فرمانده انتظامی میاندوآب با تاکید بر اینکه پلیس مخالف شادی مردم نیست، گفت: در چهارشنبه آخر سال پلیس در کنار مردم خواهد بود تا شهروندان به صورت محله محور برنامه های چهارشنبه سوری را برگزار کرده و از شادی های پرخطر پرهیز کنند.
شهرستان میاندوآب با بیش از 277 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است و خروجی این شهرستان به عنوان مرز مشترک بین آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی از جمله مبادی مهم کنترل قاچاق کالا از سوی عوامل انتظامی به شمار می رود.
3093/ 3072 ** خبرنگار: پیمان پاکزاد ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
کد N1644343

وبگردی