آفتاب

بسیاری از برندهای ساعت اصل قیمت پایینی دارند

بسیاری از برندهای ساعت اصل قیمت پایینی دارند

نائب رییس اول اتحادیه ساعت تهران گفت: بسیاری از ایرانیان هنوز برندهای مهم ساعت را نمی شناسند و برگزاری چنین نمایشگاههایی بیشتر برای معرفی برندهای جدید است.

پرویز پزشکی، نائب رییس اول اتحادیه ساعت تهران در گفتگو با ایلنا در خصوص برگزاری نمایشگاه تخصصی ساعت تهران اظهار داشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه نمایش برندهای مطرحی است که وارد ایران شده ست.

وی با بیان اینکه بسیاری از ایرانیان هنوز برندهای مهم ساعت را نمی شناسند گفت: برگزاری این نمایشگاه بیشتر برای معرفی برندهای جدید است.

پزشکی در پاسخ به این پرسش که در ایران مردم چه میزان توانایی خرید ساعت اصل را دارند؟ افزود: کالای اصل حتما به معنی گران بودن نیست، بسیاری از برندهای اصل ساعت قیمتهای پایین با متریال عالی دارند.

وی خاطر نشان کرد: برندهایی که در نمایشگاه امسال حضور دارند برای خرید مقرون به صرفه هستند به عنوان مثال برند کاسیو برندی مناسب برای خرید است.

نائب رییس اول اتحادیه ساعت تهران گفت: این نمایشگاه از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه در برج میلاد برگزار می‌شود و مردم اگر در مورد اصل و بدل بودن ساعتها سوالی دارند می‌توانند در مورد تشخیص آن از غرفه داران اطلاع کسب کنند.

 

 

 

کد N1638517

وبگردی