آفتاب

ملاقات مدیران شبکه سحر با هیات تجاری بوسنی و هرزگوین

ملاقات مدیران شبکه سحر با هیات تجاری بوسنی و هرزگوین

محسن سوهانی مدیر کانال رادیو و تلویزیون بوسنی شبکه سحر طی ملاقاتی با یک هیات تجاری از بوسنی از افزایش مدت پخش برنامه های این کانال سخن گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن سوهانی مدیر کانال رادیو و تلویزیون بوسنی شبکه جهانی سحر به همراه حسین محمودی مدیر ارتباطات و همکاری های بین الملل شبکه و حمید حامدی مشاور مدیر شبکه و مدیر بخش خبر با اعضای هیات تجاری کانتون توزلا از کشور بوسنی و هرزگوین پیرامون مدیریت اقتصاد رسانه ای شبکه جهانی سحر دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه که به همت انجمن دوستی ایران و بوسنی و هرزگوین با مدیریت عباس حیدر دبیر انجمن، در دفتر اکبر ترکان ریاست این انجمن برگزار شد، نشستی توسط فعالان حوزه اقتصادی صورت گرفت که شبکه جهانی سحر پیرامون همکاری های اقتصادی این انجمن با شبکه بحث و گفتگو کرد.

محسن سوهانی مدیر کانال رادیو و تلویزیون بوسنی شبکه جهانی سحر، ضمن خیرمقدم به فعالان اقتصادی کشور بوسنی به مرور تاریخچه و فعالیت های کانال بوسنی پرداخت و فعالیت های آتی این کانال را برای مهمانان تشریح کرد.

وی بیان کرد که در آینده بسیار نزدیک به توسعه کمی و افزایش مدت پخش برنامه ها از ۵ ساعت به ۸ ساعت با ایده ۲۴ ساعته شدن کانال بوسنی پرداخته و در راستای این تغییر، کیفیت برنامه ها را ارتقا داده و با اتخاذ رویکرد فرهنگی- اجتماعی طیف وسیعی از برنامه ها را بر اساس جذب حداکثری مخاطب پخش کند.

سوهانی تاکید کرد: این امر زمینه بسیار مناسبی را جهت ایجاد فضای رسانه ای و تبلیغ خدمات و کالاهای اقتصادی فراهم خواهد ساخت.

وی گفت: در دوره جدید فعالیت های کانال بوسنی، بخش آگهی بازرگانی در کنداکتور برنامه ها پیش بینی شده است که با تعرفه مناسبی آماده همکاری با فعالان اقتصادی کشور بوسنی است.

در پایان این نشست، فعالان اقتصادی ضمن ابراز امیدواری از فعالیت های شبکه سحر به منظور ایجاد فضای مناسب برای تبلیغات در کانال بوسنی و برقراری تعاملات در این حوزه، از مدیرکانال بوسنی شبکه سحر و مدیر ارتباطات و همکاری های بین الملل دعوت شد تا از نمایشگاه بزرگ اقتصادی که در کشور بوسنی برگزار می شود شرکت کرده و به منظور پوشش رسانه ای آن با این نمایشگاه همکاری کنند.

کد N1635850

وبگردی