آفتاب

علی سامره: استقلال با منطق برابر پرسپولیس به پیروزی رسید

علی سامره: استقلال با منطق برابر پرسپولیس به پیروزی رسید

شهرکرد- ایرنا- مهاجم اسبق استقلال و زننده سریع ترین گل تاریخ شهرآوردهای پایتخت گفت: استقلال با مدیریت بازی و منطق موفق به پیروزی در برابر پرسپولیس در شهرآورد هشتاد و چهارم شد.

علی سامره روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا در شهرکرد افزود: دیدار دربی هشتاد و چهارم جذابیت بالایی داشت و دوندگی و تلاش جوانان استقلال باعث پیروزی آنان شد.
وی گفت: بازیکنان پرسپولیس پیش از بازی دربی، استقلال را به دلیل اینکه در کورس قهرمانی نبود دست کم گرفتند، اما بازیکنان استقلال با یک بازی منطقی و با برنامه، سرخپوشان را شکست دادند.
سرمربی تیم زاگرس چهارمحال و بختیاری گفت: سرمربی تیم استقلال به خوبی به جوانان میدان داد و در این دیدار نتیجه گرفت.
وی یادآور شد: بازی دربی همواره دیدار حساسی برای بازیکنان 2 تیم است و برد و باخت در آن خاطرات تلخ و شیرین بازیکنان را رقم می زند.
به گفته وی، جوانگرایی نیاز اصلی فوتبال ایران است و همه باید به سمت جوانگرایی حرکت کنند و چاره ای جز استفاده و اعتماد به جوانان ندارند.
به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال تهران روز یکشنبه بیست و چهارم بهمن ماه در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال و در شهرآورد 84 با ارائه یک نمایش زیبا و حساب شده، با نتیجه سه بر 2 پرسپولیس، صدرنشین لیگ برتر را از پیش رو برداشت.
در پایان هفته بیست و یکم لیگ برتر، پرسپولیس با 47 امتیاز همچنان صدرنشین است و استقلال با 37 امتیازدر رده سوم جدول جای دارد.
خبرنگار: محمود رئیسی**انتشاردهنده: جهانبخش صفری دهکردی
2097/6021/1772
کد N1634889

وبگردی