آفتاب

دروغ هسته ای روی آنتن سیما از زبان کارشناس ارتباطات!

دروغ هسته ای روی آنتن سیما از زبان کارشناس ارتباطات!

صداوسیما، مدتهاست در موضوع برجام از کارشناسانی استفاده می کند که وابسته به یک اردوگاه خاص تندرو هستند.

از جمله این افراد فواد ایزدی است که  کارشناس مطالعات آمریکا خوانده می شود و در اکثر اظهارنظرهایش ، نه در باره مسائل دیپلماتیک که در باره مسائل فوق تخصصی و فنی هسته ای صحبت می کند.

وی روزگذشته در برنامه”متن-حاشیه” شبکه ۳ سیما، ادعا کرد:اشتباهی را که قبلا اتفاق افتاد و متوجه اهمیت هسته ای نشدیم و این صنعت متوقف شد، نباید در حوزه های دیگر تکرار کنیم. باید تصمیم بگیریم که آیا این روند که ما را به اینجا کشاند ادامه یابد؟ نیاز به بازبینی سیاست خارجی داریم.

اظهارات فواد ایزدی در حالی بیان می شود که گزارشهای تایید شده، حاکی از فعالیتهای تحقیقاتی و عملیاتی هسته ای در محیطهای فناوری هسته ای است.

یادآور می شود  پای فواد ایزدی در دوران دولت گذشته  و در حین تحصیلش در دانشگاه هوستون امریکا توسط یکی از دانشجویان دانشگاه تهران به یکی از رسانه های کشور باز شد . وی در آن زمان از منتقدان سیاست خارجی دولت احمدی نژاد بود، اما پس از پایان دولت او، برخی تریبونهای تندرو و نیز صداوسیما سراغ وی رفتند.

ایزدی که در حال حاضر پای ثابت برنامه های ضدبرجام  است دکترای خود را نه در رشته روابط بین الملل یا علوم سیاسی بلکه در رشته ارتباطات جمعی از امریکا در سال ۸۸ دریافت کرده است. وی تمام تحصیلات خود را در امریکا گذرانده است.

24 آنلاین
کد N1633656

وبگردی