آفتاب

عامل قتل روستای الجزایر در شوش استان خوزستان شناسایی و دستگیر شد

عامل قتل روستای الجزایر در شوش استان خوزستان شناسایی و دستگیر شد

دزفول - ایرنا - رئیس دادگاه بخش شاوور شهرستان شوش در شمال استان خوزستان گفت: عامل قتل یک جوان 20 ساله در روستای الجزایر این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایرنا ، درگیری طایفه ای در روستای الجزایر بخش شاوور شهرستان شوش چهارشنبه شب گذشته به مرگ یک جوان 20 ساله و مصدوم شدن یک جوان 21 ساله منجر شد.
این درگیری بدلیل اختلاف طایفه ای ناشی از مرگ یک جوان در 2سال پیش رخ داده و در پی آن نیروهای انتظامی و امنیتی برای کنترل منطقه وارد عمل شدند.
مجید افراخته جمعه شب در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری جمهوری اسلامی در تشریح جزئیات این درگیری و اقدامات صورت گرفته برای شناسایی و دستگیر عوامل آن افزود: در پی درگیری درروستای روستای الجزایر با تشکیل شورای تامین در منطقه و با درایت فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان شوش با کمک نیروی انتظامی و بسیج آرامش در منطقه حکم فرماست ضمن اینکه نیروهای یگان ویژه همچنان در روستا مستقر هستند.
وی اظهار کرد: قاتلی که در این درگیری اقدام به تیراندازی کرده و یک جوان 20ساله را به قتل رساند عصر روز جمعه با تلشا نیروهای انتظامی و امنیتی شناسایی و دستگیر شده و توسط بازجویی پلیس می باشد.
افراخته خاطر نشان کرد: قاتل را جوانی 32 ساله به نام ج - پ معرفی کرد که تحت بازجویی است.
رئیس دادگاه بخش شاوور شهرستان شوش ضمن تشکر از تلاش اعضای شورای تامین شهرستان شوش افزود:آرامش در روستای الجزایر برقرار شده و هر فردی که قصد بر هم زدن آرامش روستا و منطقه را داشته باشد با برخورد قاطع نیروی انتظامی مواجه خواهد شد.
وی به مخلان نظم و امنیت هشدار داد دستگاه قضایی باکسی تعارف ندارد.
در روستای الجزایر در 20 کیلومتری شهر شوش 500 خانوار و حدود 2 هزار نفر جمعیت سکونت دارند.
شهرستان شوش با بیش از 200 هزار نفر جمعیت و 220 روستا در شمال استان خوزستان واقع است.
7280/6068
شبد ** خبرنگار: مجتبی پناهی ** ناشر : اسماعیل جهانبخش
کد N1632066

وبگردی