آفتاب
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

رمز پیروزی همه جانبه ما وحدت کلمه و اطاعت از رهبری است

رمز پیروزی همه جانبه ما وحدت کلمه و اطاعت از رهبری است

ساری- ایرنا- معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رمز پیروزی همه جانبه ما وحدت کلمه و اطاعت از رهبری است.

به گزارش ایرنا، حسین انتظامی امروز جمعه در جمع راهپیمایی کنندگان شهرستان نکا با بزرگداشت نام و یاد شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم افزود: انقلاب اسلامی ما با خون این شهدا به این جایگاه رفیع رسیده است و باید قدردان این انقلاب و رهبری باشیم.
وی افزود: رمز پیروزی انقلاب اسلامی، اتحاد ملی، انسجام و حرکت در سایه وحدت ملی است که باید با اطاعت از رهبری در شرایط مختلف این انقلاب دوام و بقا یابد.
این مسوول با بیان اینکه اتحاد ملی و وحدت ملی نهضت جمهوری اسلامی ایران همواره راه گشای این انقلاب بوده است، ادامه داد: باید در ادامه راه هم با اتحاد، وحدت کلمه و اطاعت از رهبری انقلاب را به سر منزل مقصود برسانیم.
انتظامی با اعلام اینکه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بر دو اصل نگاه برون‌زا ونگاه درون‌زا استوار است، یادآور شد: اینکه موانع تولید برداشته شود یعنی یک نگاه درون‌زا داریم و در نگاه برون‌ نگر یعنی تنش‌ها با سایر کشورها را به حداقل برسانیم.
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: مسئولان نظام باید با نگاه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به فکر خدمت و مدیریت جهادی باشند و در راه رسیدن اهداف انقلاب بیش از پیش تلاش کرده و وحدت کلمه را از یاد نبرند.
وی گفت: وحدت از مسائل مهم و اساسی در کشور است که اگر آسیبی به وحدت جامعه ایجاد شود به همه برنامه ها و توسعه و آبادانی جامعه خلل وارد شده و ناتوان می شویم.
انتظامی ادامه داد: دعوت یکدیگر به وحدت و دوری از نقاط تفرقه‌آمیز از مسائلی است که ما را به سوی آرمانهای بلندی که نظام در نظر گرفته است هدایت می کند و بدون وحدت، جامعه دچار آسیب می شود.
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه همه ما باید کمک‌کار مسؤولان نظام بوده و برای بزرگی و عظمت ایران تلاش کنیم ، گفت: باید بدانیم دولت هم برای این نظام است و نباید برخی از مشکلات و مسائل مانع حمایت از نظام شود و با اطاعت از رهبری از مسائل تفرقه انگیز خودداری شود.
مردم نکا امروز در راهپیمایی 22 بهمن مسیر فرمانداری نکا تا مصلا را راهپیمایی کرد ند.
خبرنگار: مریم نظری**انتشا ردهنده:سید محسن حسن نیا
/ 7332/1899
کد N1631730

وبگردی