آفتاب

آیت الله حسینی بوشهری:ملت ایران با حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان اسلام را دلسرد کنند

آیت الله حسینی بوشهری:ملت ایران با حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان اسلام را دلسرد کنند

قم- ایرنا- عضو مجلس خبرگان رهبری ، ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن، دشمنان انقلاب و اسلام را دلسرد و عشق و ارادت خود را نسبت به آرمان انقلاب، امام و رهبری ابراز نمایند.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری روز پنجشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: امسال ما در شرایطی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را برگزار می کنیم که ملت رشید ما مانند سال های بعد از پیروزی همچنان با نشاط در صحنه حضور دارد.مردم ایران با وجود همه توطئه ها و نامهربانی هایی که از سوی دشمنان آنها مطرح شده ولی ثابت قدم در میدان مبارزه ایستاده و از انقلاب خود دفاع می کند.
وی گفت: دشمنان ما با ابزارها و نقشه های مختلف بارها تلاش کردند تا انقلاب اسلامی را به زانو درآورند، آنها روزی با جنگ تحمیلی، زمانی با تحریم های فلج کننده اقتصادی و تهاجم های فرهنگی سعی داشتند مردم را از صحنه انقلاب دور کنند ولی باز با شکست مواجه شدند.
آیت الله حسینی بوشهری ادامه داد: به صورت قطع در 22 بهمن امسال نیز شاهد حضور باشکوه و یکپارچه مردم در صحنه هستیم، مردم به عشق انقلاب، نظام اسلامی و بیعت با امام و رهبری در میدان و صحنه های مختف حضور دارند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: امسال با توجه به یاوه گویی های دشمنان انقلاب بویژه استکبار جهانی، ضرورت دارد مردم ما برای اینکه به دشمنان انقلاب ثابت کنند که دلسرد نشده ودست از حرکت انقلابی خود برنداشته، باشکوه تر از همیشه در عرصه انقلاب و 22 بهمن حضور پیدا کنند.
وی بیان داشت: این حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن دو پیام واضح و روشن برای دوستان و دشمنان انقلاب دارد.دوستان انقلاب از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن به نظام اسلامی وحرکت بزرگی که در سطح جهان مطرح کرده امیدوار می شوند.و پیام دیگر حضور مردم در راهپیمایی به رژیم صهیونیستی، آمریکا و همه کسانی است که در صدد نابودی این انقلاب هستند.
امام جمعه موقت قم گفت: مردم ما همیشه در صحنه بوده و دست از مبارزه برنمی دارند و به آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی اعتقاد و باور قلبی دارند.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشاردهنده: جعفرمسلمی
کد N1630799

وبگردی