آفتاب
مدیرکل سیاسی وزارت کشور:

مسئولان اعتمادی به آمریکا ندارند/ثبات احزاب رویکرد سیاسی دولت

مسئولان اعتمادی به آمریکا ندارند/ثبات احزاب رویکرد سیاسی دولت

یزد ـ مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: احزاب متحد در برابر بد عهدی‌ آمریکا ایستاده‌و نظرات خود را در مورد برجام اعلام می‌کنند و اینکه گفته می‌شود دولت به آمریکا اعتماد کرده‌، اینگونه نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدامین رضازاده امشب در مراسم افتتاح خانه احزاب استان یزد اظهار داشت: احزاب نقش موثری در آگاهی بخشی به جامعه دارند و خانه احزاب مکانی است که حزب های مختلف در آن گردهم می آیند و در فعالیت‌های سیاسی عرض اندام می کنند تا نظرات خود را به مسئولان و مردم انتقال دهند.

وی بیان کرد: خانه احزاب مکانی برای تقویت مدارا و سازگاری احزاب در جامعه است و امیدواریم احزاب بتوانند نقش خود را هم در عرصه سیاسی و هم در سایر  عرصه های فرهنگی و اجتماعی به خوبی ایفا کنند.

رضازاده با اشاره به اینکه نظرات احزاب گاه به حدی سازنده است که حتی در ابعاد بین المللی دنبال می شود، افزود: باید از ظرفیت همه احزاب در توسعه و آبادانی کشور استفاده شود.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور با اشاره به اینکه رویکرد دولت یازدهم ثبات سیاسی احزاب داخلی است، بیان کرد: دولت هم برای ثبات سیاسی و هم برای ثبات احزاب تلاش می کند و راه اندازی خانه احزاب و از سر گیری فعالیت‌های آن نیز حاصل همین رویکرد است.

وی با اشاره به تعطیلی احزاب در دوره های قبل بیان کرد: البته نمی توان گفت که عامل این تعطیلی دولت بوده است اما در هر حال فعالیت دوباره خانه احزاب در استان‌های مختلف کشور را باید به فال نیک گرفت.

کد N1629291

وبگردی