آفتاب

سازمان تامین اجتماعی ٧٨ درصد از منابع طرح تحول سلامت را تامین می کند

سازمان تامین اجتماعی ٧٨ درصد از منابع طرح تحول سلامت را تامین می کند

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی یکی از سازمان بیمه گر در تامین مالی طرح تحول سلامت است یادآور شد که سازمان تامین اجتماعی ٧٨ درصد از منابع طرح تحول سلامت را تامین می کند.

به گزارش ایلنا «سید تقی سیدتقی نوربخش» مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی یکی از سازمان بیمه گر موثر در تامین مالی طرح تحول سلامت است.

نوربخش با بیان اینکه طرح تحول سلامت  یکی از راهبردهای دولت در زمینه سیاست داخلی است، تصریح کرد:  طرح تحول سلامت  افزود: سازمان تامین اجتماعی ٧٨ درصد از منابع طرح تحول سلامت را تامین می کند.

نوربخش با تاکید بر اینکه وزارت بهداشت طرح تحول سلامت را در قالب 8 بسته اجرایی می‌کند،  افزود: پنج خدمت به طور مستقیم به تامین منابع مالی از سوی سازمان های بیمه گر برمی گردد

وی تصریح کرد: ارتقای خدمات حوزه سلامت نیازی است که دولت‌های گذشته باید در چارچوب خدمات سلامت ارائه می کردند.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه سازمان‌های بیمه گر ریسک‌های کوچک را پوشش می‌دادند، تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی وظیفه پوشش ریسک ها را دارد و ما هم اکنون هزینه‌های هموفیلی و تالاسمی را 100 درصد پوشش می دهیم.

نوربخش با بیان اینکه ارتقای کیفیت هتلینگ از دیگر اقدامات انجام سده است، گفت: : ارتقای کیفیت هتلینگ  از دیگر اقدامات انجام شده است و به این منظور اقداماتی انجام شده که به صورت هدفمند انجام خواهد شد.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی  در ادامه با بیان اینکه  برخی کشورها سیستم طب ملی دارند، گفت: ابتدا باید زیرساخت نظام سلامت را مشخص کنیم.

نوربخش افزود: مانند بیمارستان میلاد یا فیاض بخش، سازمان تامین اجتماعی بودجه ای به آن نمی‌دهد اما خرید خدمت می‌کنیم و بیشترین دقت و خرید خدمت را از این بیمارستان دریافت می‌کنیم.

کد N1627618

وبگردی