آفتاب
استاندار مرکزی:

راهپیمایی ۲۲بهمن پاسخ کوبنده‌ای به آهنگ نژادپرستی غرب است

راهپیمایی ۲۲بهمن پاسخ کوبنده‌ای به آهنگ نژادپرستی غرب است

اراک- استاندار مرکزی گفت: راهپیمایی ۲۲بهمن پاسخ کوبنده ای به آهنگ نژادپرستی دشمن و تاکید بر آرمان های متعالی انقلاب اسلامی از جمله استقرار اخلاق است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود زمانی قمی صبح دوشنبه در هفتمین روز از دهه فجر سال جاری و در حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان زرندیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲بهمن در حقیقت تاکید مردم جای جای ایران اسلامی بر اهداف و آرمان های متعالی انقلاب اسلامی از جمله حاکمیت دینی و استقرار اخلاق است.

وی افزود: این روز بزرگ، روز شکرگزاری مردم به خاطر رهایی از یوغ استبداد داخلی و سلطه خارجی است.

استاندار مرکزی بیان کرد: با توجه به صداهایی که اخیرا در جهان و منطقه طنین انداز شده و درک بالای ملت ایران از اتفاقات جهان، ضرورت حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن بیش از پیش احساس می شود.

زمانی قمی تصریح کرد: امروز شاهد به گوش رسیدن آهنگ خشن و زشت نژادپرستی در غرب هستیم آن هم در شرایطی که دنیا ادعای استقرار دموکراسی و آزادی را دارد، اما حق انتخاب سرزمین هم در اختیار نژادپرست ها قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی متاسفانه حق انتخاب سرزمین نیز در کنترل و اختیار کسانی قرار گرفته که هنوز در دام نژاپرستی اسیر هستند و نه از حکومت داری، نه از نحوه ارتباط با مردم خود و دیگر کشورها چیزی نمی دانند.

استاندار مرکزی خاطرنشان ساخت: شرایط خاورمیانه نیز امروز شرایط بسیار حساسی است که عناصر استکباری در این منطقه و سردمداران آنها در کشورهایشان، تلاش دارند نظم منطقه را به هم بریزند تا اهداف خود را پیاده سازی کنند.

زمانی قمی اظهار داشت: در این شرایط گفتمان ایجاد نظم و امنیت در منطقه و استقلال و عزت جویی، از سوی جمهوری اسلامی ایران طنین انداز شده و این امنیت مرهون انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: مردم مومن و ولایتمدار ایران اسلامی ثابت کرده اند هر گاه فشارها و توطئه های بیگانه علیه نظام بیشتر می شود، این مردم آمادگی بیشتری برای ایستادگی و مقاومت در برابر توطئه ها پیدا می کنند.

کد N1627609

وبگردی