آفتاب

کمترین ثمره این انقلاب، گشودن فصلی نو در تاریخ معاصر است

کمترین ثمره این انقلاب، گشودن فصلی نو در تاریخ معاصر است

رییس کل دادگستری استان تهران همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی از آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، غلامحسین اسماعیلی رییس کل دادگستری استان تهران در دیدار با جانبازان مستقر در آسایشگاه امام خمینی (ره) همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر، با تجلیل از مقام ارزشمند جانبازان هشت سال دفاع مقدس و تقدیر از زحمات خالصانه مدیریت و کارکنان آسایشگاه، گفت: روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، روزهای ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست. انقلابی که رساترین فریاد تاریخ یعنی امام راحل (ره) آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن با تمام وجود تلاش کرد، انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی (ع) بود.

وی افزود: دهه فجر، فرصت بازخوانی در ارزش‌ها و آرمان هاست و اینکه چه بودیم و چه کردیم و چه می خواستیم و اکنون کجائیم و چه می‌کنیم؟ کمترین ثمره این انقلاب، گشودن فصلی نو در تاریخ معاصر است و این کم چیزی نیست، امروز انقلاب اسلامی در دل میلیون‌ها انسان ناامید و سرخورده بارقه امید آفریده و آنان به نجات خویش در پناه اسلام امیدوار و دلخوش شده و در این مسیر، عاشقانه تلاش می‌کنند.

اسماعیلی تاکید کرد: بدون تردید، پیروزی انقلاب اسلامی مرهون رهبری پیامبرگونه امام راحل (ره) و با تکیه بر ارزش های دینی و ایثار و از خودگذشتگی ایثارگران و شهیدانی است که از این سرزمین پاک به سوی افلاک پرگشودند و تا بی نهایت تاریخ جاودانه شدند و ما وظیفه داریم در جهت تداوم راه این عزیزان همواره تلاش کنیم.

کد N1626703

وبگردی