آفتاب
فرمانده قرارگاه نصرت:

اگر شهدای مدافع حرم نبودند داعش تهدید مرزهای ایران بود

اگر شهدای مدافع حرم نبودند داعش تهدید مرزهای ایران بود

قزوین- فرمانده قرارگاه نصرت گفت: اگر شهدای مدافع حرم نبودند امروز داعش پشت مرزهای ایرانی اسلامی امنیت و آرامش کشور را تهدید می کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، یادواره شهدای مدافع حرم استان قزوین پنجشنبه شب باحضور آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، سردار شاهرخی فرمانده تیپ ۸۲ صاحب الامر استان، حجت الاسلام نعمت اللهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین و خانواده شهدای مدافع حرم در مسجد امام خمینی قزوین برگزار شد.

سردار عبدالفتاح اهوازیان در این مراسم گفت: پیروزی انقلاب اسلامی چیزی شبیه به معجره بود زیرا ملتی شجاع با دست خالی و هدایت رهبری فرزانه توانست حکومتی مستبد را سرنگون کند.

اهوازیان بیان کرد:وحدت، انسجام، تبعیت از رهبری و لطف الهی از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب بود و اگر امروز هم بخواهیم انقلاب تداوم داشته باشد باید پشت سر رهبری حرکت کنیم و از تفرقه بپرهیزیم.

اعتماد به دولت های استکباری اشتباه محض است

فرمانده قرارگاه نصرت یادآورشد: با مرور تاریخ انقلاب اسلامی می توانیم نتیجه اعتماد به دول استکباری رابخوبی متوجه شویم و امروز با تجربه گذشته باید بپذیریم که اعتماد به دشمن اشتباهی جبران ناپذیر به همراه دارد.

سردار اهوازیان اظهارداشت: پیروزی انقلاب و استقرار نظامی اسلامی که به هیچ قدرتی اتکانداشت موجب شد تا قدرتهای بیگانه استکباری در منطقه و خلیج فارس با چالش جدی روبرو شوند و از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون تلاش کردند تا به جمهوری اسلامی آسیب بزنند تا بتوانند به اهداف شوم خود برسند.

یادگار دوران دفاع مقدس اضافه کرد: هر چند دشمنان تلاش کردند با توطئه های گوناگون از اقتدار ایران در منطقه ممانعت کنند اما به لطف الهی و هدایت هوشمندانه مقام عظمای ولایت و نیروهای مسلح قوی و مومن امروز با تسلط راهبردی درخلیج فارس نشان دادیم قادریم هر تهدیدی را به فرصت تبدیل کرده و عزت خود را حفظ کنیم.  

وی در ادامه با گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم بیان کرد: با دفاع جانانه شهدای مدافع حرم از مردم ستمدیده سوریه حماسه های مردانه خلق شد و اگر حضور ایثارگرانه آنها نبود امروز تروریست های داعش تهدید کننده مرزهای کشور ایران هم بودند.

نقش شهدای مدافع حرم را کم رنگ جلوه ندهیم

سردار اهوازیان یادآورشد: متاسفانه برخی از خودی ها در داخل کشور نقش شهدای مدافع حرم را کم رنگ جلوه می دهند اما حضور باشکوه مردم فهیم و بصیر کشور در مراسم یادواره شهدا نشان می دهد مردم به جایگاه والای همه شهدا بویژه شهدای مدافع حرم باور دارند و به آن احترام می گذارند.

وی بیان کرد: حضور مردم در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم همچنین بیانگر عشق و ارادت و سپاس مردم از خانواده های بزرگواری است که فرزندان رشید خود  را برای پاسداری از ارزشها تقدیم کردند تا ایران اسلامی با عزت در مسیر دین و ارزشهای اسلامی حرکت کند.

در پایان این مراسم از خانواده شهدای مدافع حرم استان شهیدان زکریای شیرازی، مهدی سیاهکلی مرادی و حجت اسدی تجلیل شد.
 

کد N1623934

وبگردی