آفتاب

آموزش «طراحی برنامه بازاریابی» در اهواز

آموزش «طراحی برنامه بازاریابی» در اهواز

دوره حرفه ای «طراحی برنامه بازاریابی» که 7 دوره متوالی در شهر تهران برگزار شده بود، برای اولین بار در استان خوزستان و شهر اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی«آی بازاریابی»، اگر در کسب و کارتان با مواردی همچون افت فروش مواجه شده‌اید و هر چه بیشتر تبلیغ می کنید، کمتر نتیجه می گیرید، یا به نظر می رسد بازار کم رونق شده است و فعالیت های بازاریابی زیادی را آزموده اید و هیچ نتیجه ای و یا حداقل نتیجه دلخواه تان را کسب نکرده اید باید اندکی تامل کنید.


اگر به این دلیل که از فعالیت‌های بازاریابی‌تان نتیجه نگرفته اید و با وجود اینکه از مشاوران زیادی درحوزه بازاریابی کمک گرفته‌اید، اما باز هم به نتیجه دلخواه تان نرسیده اید و


همواره به این فکر می کنید که ای کاش یک تیم توانمند در بازاریابی پیدا می کردید و امور بازاریابی تان را به آن ها می سپردید باید درباره نگاهتان به بازاریابی تجدید نظر کنید.


چرا که نداشتن دانش بازاریابی همچون شرایطی است که تمام نشانگرهای کابین خلبان یک پرواز خاموش شده باشد و از کار بیافتد. در این شرایط خلبان امکان ادامه پرواز ندارد و همین شرایط برای شما برقرار است وقتی در کسب و کار خود،برنامه بازاریابی ندارید.


بر ای همین منظور  دوره آموزشی حرفه ای «طراحی برنامه بازاریابی» که پیش از این 7 دوره متوالی در شهر تهران با تدریس مسعود محمدی مشاور ارشد بازاریابی و مدیر و موسس وب سایت آی بازاریابی برگزار شد تا علاقمندان به این حوزه دانش خود را بالا ببرند.


حال در این راستا، پس از برگزاری موفق دوره های تهران، برای اولین بار استان خوزستان و شهر اهواز میزبان این دوره آموزشی شده است و این دوره در این شهر برگزار می‌شود.


مدیران و صاحبان کسب و کارها و کارآفرین ها، مدیران و صاحبان استارتاپ‌ها، مدیران و مشاوران بازاریابی، برند، تبلیغات و فروش و کارشناسان حوزه بازاریابی مخاطبان این دوره هستند.


مقرر است تا در این دوره سرفصل‌هایی مانند آشنایی با عناصر و مفاهیم اولیه برنامه بازاریابی، فرآیندو گام‌های تدوین برنامه بازاریابی، ممیزی بازاریابی( شامل ممیزی محیط داخلی و خارجی، ممیزی محصول، ممیزی رقبا و …)، نحوه استفاده از مدل‌های مختلف ممیزی ،SWOT، آنالیز وضعیت موجود، تعیین اهداف استراتژیک بازاریابی (ماتریس آنسف)، بخش بندی بازار هدف و تعیین مشتریان موثر (STP)، جایگاه سازی (Positioning)، اجرای برنامه بازاریابی وکنترل برنامه، آموزش داده شود.


گفتنی است مدرس این دوره، مسعود محمدی مشاور ارشد بازاریابی و موسس این وبسایت است  که بیش از یک دهه در حوزه بازاریابی، برند، تبلیغات و فروش تحقیق و مطالعه دارد و در زمینه بازاریابی خلاق در ایران فعالیت عملی دارد؛ «پیش فروش ۱۰۴ واحد تجاری در ۴ ساعت» و «خلق رسانه ای جدید در عرصه بازاریابی و تبلیغات ایران»، دو کار منحصر به فرد او در ایران است.


هزینه شرکت در این دوره آموزشی 699 هزارتومان است که این مبلغ فقط تا امروز 20درصد تخفیف دارد و کسانی که تا امروز ثبت نام خود را نهایی کنند، می‌توانند تنها با پرداخت 559200 تومان در این دوره استثنایی شرکت کنند.


گفتنی است کسانی که در پایان دوره بتوانند بطور عملی یک برنامه کامل بازاریابی در مورد یک کسب و کار خاص ارائه دهند، در صورت درخواست و تمایل خودشان مدرک پایان این دوره آموزشی را دریافت خواهند کرد.


به دانشجویانی که موفق به ارائه پروژه پایانی می شوند، ۲ گواهینامه معتبر آموزشی از مجمع عالی نخبگان ایران و Santa Monica College کالیفرنیا با امکان استعلام از مراجع صادر کننده اعطاء خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر  با شماره تلفن 09160122282 تماس گرفته و یا  عدد ۷ را به شماره ۵۰۰۰۲۴۵۱ ارسال کنید.
کد N1622549

وبگردی