آفتاب
همسر پورحیدری در گفتگو با مهر:

دو ماه است می گویند آخر هفته مطالبات منصور را می دهیم

دو ماه است می گویند آخر هفته مطالبات منصور را می دهیم

همسر مرحوم منصور پورحیدری گفت: مسئولان باشگاه استقلال دو ماه است که می گویند آخر هفته مطالبات منصور را پرداخت می کنیم.

فریده شجاعی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره صحبتهای حسن زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال مبنی بر پرداخت مطالبات منصور پورحیدری از این باشگاه در اسرع وقت، گفت: وزیر ورزش و جوانان بلافاصله بعد از درگذشت منصور دستور داد که مطالباتش را بدهند. الان سه ماه است گذشته ولی خبری نشده است. نمی دانم باشگاه پولی ندارد یا پای مشکلات دیگری در میان است ولی ما اعتراضی نداشته ایم.

وی افزود: منصور سالیان سال بود که حق و حقوقش را از استقلال نگرفته بود. هرچند ما انتظار داشتیم در این مدت مطالباتش را بدهند ولی اعتراضی هم نکرده ایم و اگر حرفی هم بوده، در پاسخ به سئوالات رسانه ها گفته ایم.

همسر منصور پورحیدری یادآور شد: هیات مدیره گفته است در اسرع وقت حق و حقوق پورحیدری را می دهیم. الان دو ماه است می گویند آخر هفته این حقوق را می دهیم.

شجاعی در ادامه خاطرنشان کرد: با درگذشت منصور، خلاء بزرگی در خانواده ما ایجاد شده و زمان می برد که با آن کنار بیاییم. شرایط خیلی سخت است و مجبوریم روزگار را همینطور بگذرانیم. از هیچکس هم انتظار نداریم که سراغی از ما بگیرد. خوشبختانه هواداران و مردم در این مدت ما را تنها نگذاشتند و هر موقع سر خاک منصور حاضر می شویم، هواداران زیادی آنجا هستند.

کد N1618006

وبگردی