آفتاب
سرمربی تیم ملی اسکی در گفتگو با مهر:

امیدی به کسب مدال ندارم/ هشت سال از برنامه ها عقب افتادیم

امیدی به کسب مدال ندارم/ هشت سال از برنامه ها عقب افتادیم

علیداد ساوه شمشکی می گوید با توجه به اتفاق های فصل گذشته اسکی و برنامه هایی که به دلایل مختلف عملی نشد شانسی برای کسب مدال توسط اسکی بازان ایرانی در رویدادهای پیش رو نمی بیند.

سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تمرینات تیم ملی عنوان کرد: ملی پوشان تا ۲۰ بهمن به تمرینات خود ادامه می دهند و پس از آن در یک گروه ۸ نفره به قهرمانی جهان و یک گروه ۴ نفره به بازیهای زمستانی آسیایی اعزام می شوند.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر برای کسب مدال توسط اسکی بازان ایرانی در بازیهای آسیایی زمستانی شانس قائل هستید گفت: ما هیچ اعزام برون مرزی نداشتیم. اعزام به ترکیه نیز به دلیل مسائل امنیتی لغو شد. امسال مسابقات لیگ در شرایطی عالی برگزار شد و تمرینات نیز به بهترین شکل پیگیری می شود اما هنوز آن دو سال تعطیلی را فراموش نکرده ایم. آن دو سال به اندازه ۸ سال ما را از برنامه هایمان عقب انداخت.

وی ادامه داد: با این شرایط من شانسی برای کسب مدال اسکی بازان ایرانی نمی بینم. ما با کشورهایی مثل ترکیه-ارمنستان و لبنان همگروهیم اما شرایط آنها را نداشته ایم. باید در ادامه برای سهمیه المپیک مسابقات بین المللی را در کشورمان بیشتر کنیم که این پیشنهاد را به فدراسیون نیز داده ام.

کد N1617987

وبگردی