آفتاب

نفرات برتر رشته کامپوند مسابقات تیراندازی با کمان جام فجر درساری مشخص شدند

نفرات برتر رشته کامپوند مسابقات تیراندازی با کمان جام فجر درساری مشخص شدند

ساری - ایرنا – نفرات برتر رشته ' کامپوند ' مرحله دوم مسابقات آزاد کشوری تیراندازی باکمان 'جام فجر'' جمعه شب در ساری مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در روزپایانی رشته کامپوند مردان وزنان این مسابقات که 56 کماندار از 20 استان کشور شرکت کردند، دربخش مردان، ' جبرائیل عبادی' از قزوین به مقام نخست دست یافت و ' محمد شریف زاده ' از تهران و ' بهروز ولی پور' از البرز به ترتیب دوم وسوم شدند.
دربخش زنان این رشته، ' راحله فارسی' از تیم البرز با عملکرد بهتر مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد و' الهام امجدیان ' از تهران و 'فاطمه صادقی' از مرکزی در رده های بعدی قرار گرفتند.
همچنین در پایان رشته ریکرو این مسابقات که روز پنحشبنه با رقابت 85 کماندار از استانهای کشور در دوبخش زنان ومردان برگزارشد، در بخش زنان ' نیلوفرعلیپور' از البرز به مقام نخست دست یافت، ' الهه رستاد' ازگلستان دوم شد و ' سمانه رمضانپور' از یزد در جای سوم ایستاد.
در بخش مردان این مسابقات هم مقام های قهرمانی ودومی به ' عرفان ارژنگی پور' و ' صادق اشرفی' کمانداران آذربایجان شرقی رسید و ' متین سبزی' از لرستان، ' محمد ربانی' از خراسان شمالی و ' جواد صادقی' از مازندران در رده های سوم تا پنجم قرار گرفتند.
رئیس هیات تیراندازی باکمان مازندران گفت: سطح کمی وکیفی این دوره از مسابقات با حضور کمانداران بیشتر استانهای کشور قابل قبول بوده وبه غیر از چند ملی پوش حاضر در اردوی آماده سازی تیم ملی، نفرات مدعی در این مسابقات در ساری حضور داشتند.
حسین فرهادی اضافه کرد: با این حال مازندران برای نخستین بار مسابقات جام فجر را میزبانی کرده ودر سالهای آینده نیز تلاش خواهد کرد، این رقابتها را با کیفیت بالاتری برگزار کند.
مازندران در مهر ماه امسال نیز در ساری میزبان مسابقات تیروکمان داخل سالن وفضای باز قهرمانی کشور وانتخابی تیم ملی بود
خبرنگار: مهدی غلامی**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
ک/7327/1899
کد N1617722

وبگردی