آفتاب
خطیب جمعه تبریز:

دهه فجر فرصتی برای بازشناسی انقلاب و توجه به آرمان هاست

دهه فجر فرصتی برای بازشناسی انقلاب و توجه به آرمان هاست

تبریز- ایرنا - امام جمعه موقت تبریز با یادآوری خون های ریخته شده و حماسه های آفریده شده در جریان انقلاب اسلامی ایران، گفت: دهه فجر فرصتی برای بازشناسی انقلاب و آرمان های امام خمینی (ره) است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام علی حاجی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز بر ضرروت پاسداشت خون شهدا و ادامه راه آن ها تاکید کرد .
وی با اشاره به حوادث انقلاب و مقاومت مثال زدنی مردم در برابر طاغوت، گفت: در کنار رهبری امام راحل(ره)، همراهی و وحدت مردم نقش مهمی در پیروزی انقلاب داشت و با همین وحدت همواره می توانیم در برابر استکبار پیروز باشیم .
امام جمعه موقت تبریز با اشاره به امنیت و آرامشی که در کشور ما حاکم است، گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) و مدافعان حرم نقش مهمی در این امنیت دارند .
وی با یادآوری اینکه برای این امنیت زحمت ها کشیده و خون ها ریخته شده است، خطاب به افرادی که می‌گویند ما در سوریه و عراق چه کار می‌کنیم، گفت: اگر در خارج از مرزها در مقابل دشمنان نایستیم باید در شهرهایمان خاکریز ایجاد کنیم .
وی با اشاره به حادثه ساختمان پلاسکوی تهران گفت: آتش‌نشانان جان بر کف همچون شهدا جان خود را برای نجات هموطنان از دست دادند و جای قدردانی دارد .
امام جمعه موقت تبریز، آزادسازی حلب را جواب کوبنده ای به دشمنان اسلام دانست و گفت: در صورت ادامه مقاومت و همدلی کشورهای منطقه نابودی کامل گروه های تکفیری نزدیک است .
وی با اشاره به انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا گفت: حرکات و تفکرات دونالد ترامپ مشکوک است و باید هوشیار باشیم.
وی با اشاره به اینکه ترامپ اعلام حمایت از اسرائیل کرده است، گفت: به امید خدا در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و عنایت امام حضرت ولی عصر (عج) اسرائیل از صحنه روزگار محو خواهد شد و حمایت امریکا هم سودی نخواهد داشت .
حجت الاسلام حاجی زاده با اشاره به تصمیم ترامپ برای ایجاد دیوار در مرز مکزیک و اعمال محدودیت سفر مسلمانان به امریکا، گفت: این رویکرد رییس جمهور امریکا خارج از قوانین بین المللی و نوعی نژادپرستی است .
خبرنگار : پرویز انصاری ** انتشار دهنده: محمد عزیزی راد
3071/518
کد N1617152

وبگردی