آفتاب

عارف: از روحانی عبور نخواهیم کرد /کسانی که نخواستند در فراکسیون امید بمانند اقلیت هستند

عارف: از روحانی عبور نخواهیم کرد /کسانی که نخواستند در فراکسیون امید بمانند اقلیت هستند

نشست خبری محمدرضا عارف با خبرنگاران در دفتر بنیاد امید ایرانیان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در ابتدای این نشست با بیان اینکه حادثه پلاسکو برای ما روشن‌تر کرد که موضوع مدیریت شهری و نیاز به مدیریت های تخصصی اهمیت دارد، گفت: انتظار داریم از همه گروه هایی که کاندیدا معرفی می کنند به سمت شورای تخصصی برویم.

در این نشست خبری که در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌شود، عارف ضمن تشریح فعالیت‌های شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان و فراکسیون امید و تبیین مسائل روز کشور به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

محمدرضا عارف در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره عبور اصلاح طلبان از روحانی، گفت: مهمترین راهبرد ما در شورای سیاستگذاری در سال ۹۴این بود که گفتمان اصلاحات در سال ۹۲ را ادامه دهیم و اکنون نیز همان راهبرد را داریم. در جلسه اخیر کارگروهی تشکیل شد تا مواضع ما را اعلام کند اما به طور طبیعی روشن است که از اقای روحانی عبور نخواهیم کرد و سیاست ما حمایت از ایشان بود و همین مسیر را ادامه می دهیم.

او ادامه داد: اصلاح طلبان پشت فراکسیون امید را خالی نکردند و همه عزیزان در لیست امید در مسیر آنها حرکت کردند. مجلس دهم در شرایطی شکل گرفت که بخش عمده لیست امید برای اولین بار وارد مجلس شدند و انسجام انها زمان می برد.به ویژه در هیات رییسه مجلس اتفاقاتی افتاد که اکنون نمیخواهم وارد شوم. اما بخشی از کسانی که میثاق نامه را امضا کردند نتوانستند یا نخواستند در فراکسیون بمانند اما آنها اقلیت بودند و اکنون انسجام وجود دارد.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در ارزیابی شورای سیاستگذاری به نقاط ضعفی رسیدیم که در تلاش هستیم آنها را رفع کنیم تا گام سوم را محکم برداریم.

این خبر تکمیل می شود...

29219

کد N1614049

وبگردی