آفتاب

کشف ۱۴۶ کیلوگرم تریاک در شرق تهران

کشف ۱۴۶ کیلوگرم تریاک در شرق تهران

با تلاش ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدرشرق استان تهران، خودرو حامل ۱۴۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در ورامین توقیف و توزیع کننده مواد افیونی نیز دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردارعبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه فردی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت دارد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از اطلاع از صحت خبر مشخص شد متهم به تازگی قصد تحویل مقدار قابل توجهی مواد مخدر را در سطح استان دارد.

ناظری تصریح کرد: بلافاصله چهار اکیپ از ماموران عملیات پس از اخذ دستور قضائی  خودرو حامل مواد مخدر را در حوالی شهرستان ورامین مشاهده کرده و دستور ایست دادند اما راننده آن بدون اعتنا به هشدار پلیس از محل گریخت.

وی با اشاره به اینکه مأموران پس از تعقیب و گریزی موفق به توقیف خودرو مورد نظر و دستگیری راننده آن شدند افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۴۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

ناظری بر ضرورت مشارکت مردم با پلیس در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ در مسیر ریشه کنی بلای خانمان سوز اعتیاد تاکید کرد و از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک مرتبط با تهیه و توزیع مواد افیونی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

کد N1612701

وبگردی