آفتاب

لیگ برتر فوتبال؛ تساوی قعرنشینان در تبریز

لیگ برتر فوتبال؛ تساوی قعرنشینان در تبریز

تبریز - ایرنا - دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و صبای قم با تساوی بدون گل همراه شد تا این دو تیم قعرنشین جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران همچنان با وضعیت نامناسبی روبرو باشند.

به گزارش ایرنا، عصر امروز (یکشنبه) و در نخستین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر باشگاه های ایران، تیم های قعرنشین ماشین سازی تبریز و صبای قم در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار بدون زدن هیچ گلی به پایان رسید.
قضاوت این دیدار را «حمید حاج‌ملک» با کمک های «محمدرضا ابوالفضلی» و «حمید غمزه» برعهده داشت.
جایگاه نامناسب دو تیم در جدول رده بندی مسابقات، بر حساسیت های موجود افزوده بود و در حالی که ماشین سازی و صبا به امتیازات کامل این دیدار نیاز داشتند، اما فرصت های گلزنی چندانی روی دروازه هایشان ایجاد نشد.
ماشین سازی با سرمربیگری «فرهاد کاظمی» برای رسیدن به گل با حرکات «پیام صادقیان» و «امین قاسمی نژاد» به دروازه میهمان نزدیک می شد و بازیکنان صبا نیز ابتدا به فکر محافظت از دروازه تیم خودی بودند.
در نهایت این دیدار گلی در برنداشت و با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.
ماشین سازی به نتیجه به دست آمده، 9 امتیازی شد و در رتبه شانزدهم جدول رده بندی باقی ماند و صبای قم نیز با 13 امتیاز در جایگاه پانزدهم ماندگار شد.
**ترکیب ماشین‌سازی:
مانوئل فرناندز، ادسون هنریکه، بهمن کامل، فردین عابدینی(امین حاج محمدی)، سعید قائدی‌فر، احمد امیرکامدار، حسین ابراهیمی(محمد رحمتی)، شهاب زاهدی، پیام صادقیان، حامد پاکدل(حمیدرضا علی‌عسگری) و امین قاسمی‌نژاد.
**ترکیب صبای قم:
محسن فروزان، میرهانی هاشمی، حنیف عمران‌زاده، امید نظامی‌پور، حمیدرضا دیوسالار، مهران امیری، سید مهدی حسینی، کیوان امرایی(بائوج رضایی)، امید جهانبخش، مجید علیاری(رضا عنایتی) و منصور تنهایی(میلاد ابطحی).
ورزشی**3783**1584
خبرنگار: امیر میرزاییان*انتشاردهنده-مریم مولوی
کد N1612282

وبگردی