آفتاب

سرمایه گذاری بیش از 10هزارمیلیاردریالی بخش خصوصی درشهرک های مازندران

سرمایه گذاری بیش از 10هزارمیلیاردریالی بخش خصوصی درشهرک های مازندران

ساری-ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران گفت:در دولت تدبیر و امید ،10 هزار و 483 میلیارد ریال سرمایه بخش خصوصی برای ایجاد واحدهای صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی مازندران جذب شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی افزود : در مجموع در سه سال اخیر 292 واحد تولیدی و صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان ایجاد شده است.
وی میزان اشتغال تقریبی را با ایجاد این واحدهای صنعتی افزون بر 4 هزار نفر اعلام کرده است.
به گفته وی در این مدت افزون بر 220 پروژه عمرانی برای تامین زیرساخت ها در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان انجام شده است.
رئیس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی مازندران مهمترین پروژه های زیرساختی در این مناطق را تصفیه خانه فاضلاب، گازرسانی به واحدهای صنعتی، آسفالت معابر و سایر خدمات دیگر عنوان کرد.
در دولت تدبیر و امید در مجموع 769 واحد تولیدی و صنعتی با اعتباری افزون بر 20 هزار و 132 میلیارد ریال در مازندران به بهره برداری رسید که حدود یک سوم این واحدهای صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی مستقر شدند.
برنامه پنجم توسعه اقتصادی برای جلوگیری از پراکندگی صنایع ،سرمایه گذاران را ملزم کرده تا واحدهای صنعتی خود را در شهرک ها و نواحی صنعتی دارای زیرساخت مستقر کنند که در مازندران 38 شهرک صنعتی فعال است و حدود یک هزار و 600 واحد صنعتی در شهرک ها استقرار دارند.
خبرنگار: حسین فلاحتی ** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
/1899/6982
کد N1611889

وبگردی