آفتاب

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران:قبلا برابر صنعت نفت تنبیه شده ایم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران:قبلا برابر صنعت نفت تنبیه شده ایم

آبادان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص دیدار با صنعت نفت آبادان گفت:در دیدار رفت برابر صنعت نفت در ورزشگاه آزادی تنبیه شده ایم و دیگر فرصت تنبیه شدن نداریم.

به گزارش ایرنا، علیرضا منصوریان عصر شنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های نفت آبادان و استقلال تهران افزود:تسلیت ویژه ‌ای به آتش ‌نشانان و مردم حاضر در پلاسکو می گویم، بارها گفته ‌ام به جای کلمه آتش‌ نشان باید به آنها جانفشان گفت زیرا این کلمه برازنده آنهاست و آنها فوتبال ایران را در غم خود شریک بدانند.
وی اضافه کرد:آبادان و انزلی از شهرهای فوتبالی ایران هستند که مردمانشان با فوتبال زندگی می کنند و فوتبال را خوب می فهمند و حساسیت بازی فردا برابر صنعت نفت برای ما بسیار بالاست و خود را برای یک دیدار سخت در آبادان آماده می کنیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به شکست دیدار رفت این تیم در ورزشگاه آزادی برابر نفت آبادان گفت:با آن شکست، تنبیه شدیم و دیگر فرصت تنبیه شدن در بازی فردا را نداریم.
منصوریان افزود: تیم‌ های فیروز کریمی اعتقاد به فوتبال بازی کردن دارند و فوتبال خوبی را به نمایش می ‌گذارند و تیم ‌هایش همیشه باهوش بازی می ‌کنند.
وی در خصوص ترکیب تیم در بازی آتی نیز گفت:برای بازی فردا هرایر مگویان را در اختیار نداریم و چپاروف و تیموریان نیز در این دیدار حضور ندارند، چپاروف ذهنیتی از لیگ ایران ندارد و باید ابتدا با فوتبال ایران آشنا شود و سپس به او بازی بدهیم.
سرمربی استقلال تهران گفت: شرایط جدول به گونه ‌ای است که هنوز برای رسیدن به بالای جدول امید داریم.
منصوریان افزود: یکی از بازیکنان تاثیرگذار ما کاوه رضایی است و وی بازیکنی است که تیم را از پایین به بالا هدایت می‌ کند، در کنار او علی قربانی و بهنام برزای هم زحمت می‌ کشند، برزای آنقدر صبر کرد تا خودش را به کادر فنی تحمیل کند.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فردا (یکشنبه) سوم بهمن ماه از هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر کشور در ورزشگاه تختی آبادان میزبان استقلال تهران است.
7104/6125
خبرنگار:مسعود گادار ** انتشار دهنده: عباسعلی نقی یان
کد N1611287

وبگردی