آفتاب
ابوالفضل قناعتی :

شهرداری تهران در ارتباط با وقوع حادثه ساختمان پلاسکو مقصر نیست

شهرداری تهران در ارتباط با وقوع حادثه ساختمان پلاسکو مقصر نیست

تهران- ایرنا- عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران در خصوص وقوع حادثه ساختمان پلاسکو به وظایف خود به خوبی عمل کرده و مقصر نیست.

ابوالفضل قناعتی روز شنبه درجلسه فوق العاده شورای شهرتهران در پاساژپروانه درنزدیکی ساختمان پسلاکو در جمع خبرنگاران افزود: شهرداری تهران در مورد وقوع حادثه آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو به وظیفه خود عمل کرده است.
وی با اشاره به اینکه شهرداری تهران 2 وظیفه اساسی در این مورد به عهده داشته است، گفت: به حسب وظیفه تذکراتی در رابطه با ایمن سازی ساختمان به هیات مدیره مجتمع تجاری ساختمان پلاسکو داده شده بود.
قناعتی اظهار کرد: همچنین در مورد اطفای حریق نیز به بهترین شکل ممکن این عملیات توسط نیروهای آتش نشانی در این محل انجام شده است.
وی در مورد بافت های فرسوده نیز گفت: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی،50 درصد هزینه های ترمیم بافت های فرسوده شهر به عهد دولت بوده و 50 درصد بقیه به عهده شهرداری است.
وی با اشاره به اینکه شهرداری تهران پرداخت 50 درصد خود را موکول به پرداخت دولت اعلام کرده است، گفت: نتیجه این عدم پرداخت ها این می شود که در حال حاضر همه ما شاهد آن هستیم.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: یحیی معماری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/6539/1699 / 1539
کد N1610937

وبگردی