آفتاب
جانشین رئیس پلیس پایتخت خبر داد:

امنیت محدوده حادثه تأمین است

امنیت محدوده حادثه تأمین است

جانشین رئیس پلیس فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام اینکه امنیت محدوده حادثه بر عهده پلیس تهران بزرگ است، گفت: کسبه به هیچ عنوان نگران اموال با ارزش خود نباشند.

به گزارش خبرنگار مهر، قادر کریمی با اعلام اینکه حضور مأموران پلیس از همان دقایق اولیه حادثه و با فرماندهی فرمانده ناجا کلید خورد، گفت: در حال حاضر امنیت محدوده محل حادثه، خیابان‌های اطراف و افرادی که به عنوان امدادگر در محدوده سایت در حال فعالیت هستند، بر عهده نیروی انتظامی است.

وی ادامه داد: هیچ‌گونه مشکلی برای تأمین امنیت سایت محل حادثه وجود ندارد و نیروهای امدادی در کنار نیروهای پلیس در حال امدادرسانی و فعالیت هستند.

سردار کریمی افزود: از آنجایی که حضور شهروندان در محل سایت ساختمان پلاسکو باعث ایجاد اختلال در امر امدادرسانی می‌شود، لذا پلیس به شهروندان و به ویژه کسبه‌ای که نگران اموال با ارزش و گاوصندوق‌های خود هستند، این امیدواری را می‌دهد که همه چیز تحت کنترل است و برای حفظ اموال قیمتی و گاوصندوق‌ها، پلیس اقدام به راه‌اندازی گنجینه موقت کرده است و هر شیء ارزشمند و گاوصندوقی که از زیر آوار بیرون آورده‌ می‌شود، تحت تدابیر امنیتی در این گنجینه ثبت و نگهداری می‌شود و بعداً صاحب مغازه‌های ساختمان پلاسکو با ارائه مشخصات می‌توانند نسبت به بازپس‌گیری گاوصندوق‌ها و اموال قیمتی خود اقدام کنند.

جانشین رئیس پلیس فرمانده انتظامی تهران بزرگ از شهروندان خواست به هیچ وجه برای مشاهده عملیات امدادرسانی در محدوده ترافیک ممنوع و همچنین محدوده وقوع حادثه حاضر نشوند.

وی گفت: علاوه بر خطر ریزش‌های دوباره، پلیس به شدت با افراد لباس شخصی، موتورسواران و عابران پیاده که حضورشان صرفاً باعث کندی عملیات امدادرسانی می‌شود، برخورد خواهد کرد.

کد N1609854

وبگردی