آفتاب
نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس:

توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در جنوب شرق استان تهران ضروری است

توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در جنوب شرق استان تهران ضروری است

شرق استان تهران-نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس گفت: امروز جمعیت شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در حوزه بهداشت و درمان نیازمند توجه هستند.

سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که توسعه خدمت رسانی در بخش بهداشت و درمان در شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک ضروری است، اظهار داشت: امروز جمعیت شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در حوزه بهداشت و درمان نیازمند توجه هستند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این نکته که باید از ظرفیت خیرین برای گسترش امکانات بهداشتی و درمانی در منطقه استفاده کرد، افزود: بدون تردید خیرین حوزه سلامت از ظرفیت های خوبی برای گسترش امکانات در حوزه بهداشتی و درمانی برخوردار هستند که باید این افراد شناسایی شوند.

وی با اشاره به این نکته که که ساخت یک بیمارستان خصوصی ۳۲ تخت خوابی در شهرستان قرچک در حال پیگیری است، ادامه داد: مکاتباتی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای احداث یک بیمارستان خصوصی در شهرستان قرچک انجام شده است.

نقوی حسینی با تأکید بر این نکته که باید به بخش سلامت شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا توجه شود، گفت: در این بیمارستان خصوصی، بخش های متعددی نظیر آی سی یو، سی سی یو و بخش های مراقبت از نوزادان وجود دارد.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: باید از ظرفیت ها و پتانسیل های مختلف برای توسعه خدمات و امکانات بهداشتی و درمانی در جنوب شرق استان تهران استفاده شود.

وی با اشاره به این نکته که توسعه خدمات بهداشتی و درمانی همواره مورد تأکید مردم قرار داشته است، تأکید کرد: بدون تردید توسعه خدمت رسانی در بخش بهداشت و درمان موجب افزایش رضایت مندی مردم خواهد شد.

کد N1609711

وبگردی