آفتاب
ضمن رد شایعه خداحافظی اش؛

«فن خال» از پیشنهاد تیم فوتبال والنسیا پرده برداشت

«فن خال» از پیشنهاد تیم فوتبال والنسیا پرده برداشت

سرمربی سابق «شیاطین سرخ» اعلام کرد که از فوتبال خداحافظی نکرده است و همچنین به وی پیشنهادی برای مربیگری در لالیگا شده بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، بعد از اینکه «لوئیس فن خال» به همراه تیم فوتبال منچستریونایتد قهرمان جام اتحادیه انگلیس شد، در ماه مه سال ۲۰۱۶ از این تیم برکنار شد و تا کنون هدایت تیم دیگری را نپذیرفته است.

وی پیش از این گفته بود که در طی این مدت پیشنهادی ۵۰ میلیون یورویی از چین داشت که آن را رد کرده بود.

اوایل این هفته رسانه های هلندی نوشتند که فن خال پس از کسب افتخارات بسیاری در دوران حرفه ای خود، به دلیل برخی مسائل خانوادگی از دنیای مربیگری خداحافظی کرده است.

اما فن خال می گوید: به نظرم بازنشسته خواهم شد. در واقع قصد داشتم بعد از جام جهانی خداحافظی کنم. بعد از منچستریونایتد فکر کردم که شاید ادامه ندهم اما پس از آن نظرم را به شرکت در یک دوره مطالعاتی مفید تغییر دادم ولی در حال حاضر فکر نمی کنم که به مربیگری بازگردم. می توانستم به چین بروم اما هنوز اینجا هستم. همچنین اتفاقات بسیاری برای خانواده ام افتاده است، وقتی با واقعیت ها مواجه می شوید دوباره به یک انسان تبدیل می شوید.

مرد هلندی به شبکه رادیو «کادناسر» اسپانیا گفت: نه، نه نه. بازنشسته نشده ام. فقط اکنون یک سال مطالعاتی را سپری می کنم و بعد از آن تصمیم خواهم گرفت. به پیشنهاداتی که دریافت می کنم بستگی دارد. ماه ژوئیه آینده تصمیم می گیرم. می توانستم به اسپانیا برگردم. در حدود یک ماه یا پنج هفته پیش والنسیا به من پیشنهاد مربیگری داد، اما من گفتم نه.

والنسیا اکنون در لالیگا شرایط خوبی ندارد و در منطقه سقوط به سر می برد. «چزاره پراندلی» ماه گذشته از سرمربیگری این تیم استعفا داد و هدایت «خفاش ها» برای سومین بار در طول این فصل به طور موقت به «وورو گونسالس» واگذار شد، اما باشگاه این بار تا پایان فصل با وی قرارداد بست.

کد N1607956

وبگردی