آفتاب
بنا به گزارش «توتو اسپورت»؛

برنامه جسورانه یوونتوس برای معاوضه «پیانیچ» با «سانچز»

برنامه جسورانه یوونتوس برای معاوضه «پیانیچ» با «سانچز»

«بانوی پیرِ» ایتالیا که در این هفته با رونمایی از لوگوی جدیدش حاشیه ساز شده بود، در اقدامی جدید قصد دارد هافبک تازه به خدمت گرفته خود را با ستاره آرسنال معاوضه کند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از «توتو اسپورت»، باشگاه یوونتوس قصد دارد طی اقدامی جسورانه «میرالم پیانیچ» را با «الکسیس سانچز» معاوضه کند.

سانچزِ ۲۸ ساله که در سال ۲۰۱۴ به آرسنال پیوست، این فصل عملکرد درخشانی در ترکیب تیمش داشته است و در ۲۱ بازی از لیگ برتر انگلیس، ۱۴ گل به ثمر رسانده است.

روزنامه های تورین می گویند که «بانوی پیر» با خرید سانچز، رویای تشکیل یک مثلث تهاجمی بین او، «پائولو دیبالا» و «گونزالو هیگواین» را دارد که عملکردی مشابه «کریم بنزما»، «کریستیانو رونالدو» و «گرث بیل» در رئال مادرید و همچنین «لیونل مسی»، «لوئیس سوارس» و «نیمار» در بارسلونا را داشته باشند.

همچنین این روزنامه اشاره کرده است که «جوزپه ماروتا» مدیر ورزشی یوونتوس ترجیح می دهد که بازی ساز بوسنیایی این تیم را حفظ کند، اما گزارش هایی مبنی بر علاقه «توپچی ها» به این بازیکن به گوش رسیده است.

پیانیچِ ۲۶ ساله تابستان گذشته با قراردادی به ارزش ۳۲ میلیون یورو، رم را به مقصد یوونتوس ترک کرد. این هافبک بوسنیایی در این فصل ۱۲ بازی برای یوونتوس انجام داده و پنج گل به ثمر رسانده است.

کد N1607936

وبگردی