آفتاب

درخواست کاربران خبرآنلاین از روحانی؛بگوییدچه کسانی از برجام متضرر شدند/فکر اشتغال جوانان باشید

درخواست کاربران خبرآنلاین از روحانی؛بگوییدچه کسانی از برجام متضرر شدند/فکر اشتغال جوانان باشید

همزمان با سالروز اجرای برجام، رییس‌جمهور رودروی خبرنگاران قرار خواهد گرفت تا به سوالات آنها پاسخ دهد.

به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی امروز سه شنبه 28 دی همزمان با نخستین سالروز اجرای برنامه جامع اقدام مشترک(برجام) با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی نشست خبری دارد. بر همین اساس خبرآنلاین از کاربران محترم خود پرسید «انتظار دارند کدام دغدغه مردم از سوی رسانه ها و رییس جمهور» مورد سوال و پاسخگویی قرار گیرد.{اینجا}

گروهی از کاربران تقاضا داشتند که رئیس جمهور در این نشست خبری دستاوردهای برجام، اقدامات تقابلی با کارشکنی های آمریکا و اینکه چه کسانی با اجرایی شدن برنامه جامع اقدام مشترک ضرر کردند را به طور مصداقی تشریح کند همچنین اوضاع کشور را در صورتی که برجام اجرایی نمی شد به اطلاع عموم برساند.

بیان عملکرد دولت در حوزه آزادهای اجتماعی از دیگر مباحثی بود که برخی کاربران خبرآنلاین انتظار دارند از زبان رئیس جمهور گزارش آن را بشنوند.

طرح گزارشی از روند پیگیری حل سپرده گزاران موسسه کاسپین، ثامن الحجج و پدیده شاندیز جزء دیگر درخواست هایی بود که به طور متعدد برخی به آن اشاره داشتند.

عده ای نیز از رئیس جمهور خواستند تا اقدام های دولت برای توزیع عادلانه ثروت، فرصت ها و رفع شکاف طبقاتی در جامعه را بیان کند.

از جمله موضوعات اقتصادی که مورد توجه کاربران بود و انتظار داشتند دکتر روحانی به آنها پاسخ گوید نحوه حمایت از بورس، سخت شدن شرایط زندگی برای کارکنان و کارگران، هماهنگی و همسان سازی حقوق بازنشستگان و شاغلان، بیکاری جوانان به ویژه فارغ التحصیلان دانشگاه ها و تسهیل شرایط ازدواج و تأمین مسکن برای اقشار مختلف جامعه به ویژه طبقه محروم و کم درآمد بود.

گروهی نیز به شیوع معضلات اجتماعی همچون اعتیاد، معضلات روحی و افسردگی اشاره کردند و می خواستند رئیس جمهور اقدامات و برنامه های عملی شده دولت در این حوزه را توضیح دهد.

البته برخی کاربران نیز به موضوعات محیط زیستی همچون رسیدگی به وضعیت آلودگی هوا، خشک شدن تالاب ها و نابود شدن جنگلها اشاره کردند و تقاضا داشتند در جریان برنامه های دولت در این زمینه ها قرار بگیرند.

کاربری هم از رئیس جمهور خواست تا عامل اصلی پارازیت ها را lمعرفی کند.

29214

کد N1607229

وبگردی