آفتاب
وزیر ورزش و جوانان:

تکلیف فدراسیون های بلاتکلیف با برگزاری مجمع مشخص شد

تکلیف فدراسیون های بلاتکلیف با برگزاری مجمع مشخص شد

وزیر ورزش و جوانان گفت: به وعده های خود برای برگزاری مجامع فدراسیون های بلاتکلیف عمل کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود سلطانی فر  در حاشیه مجمع انتخابات فدراسیون کاراته گفت: بعد از  دو ماه و نیم حضور در وزارت ورزش بر اساس قولی که داده بودیم چهار انتخابات از میان فدراسیون های بلاتکلیف را برگزار کردیم و هفته آینده نیز انتخابات فدراسیون ورزشهای کارگری برگزار می شود. البته فدراسیون ژیمناستیک هم با مشکلات حقوقی درگیر است که با رفع این مشکلات، مجمع این فدراسیون نیز بزودی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: فدراسیون کاراته از جنبه های مختلف بسیار  با اهمیت است، اما این رشته متاسفانه به رغم ظرفیت بالای ورزشکاران و طرفداران به هر دلیلی طی مدت طولانی با سرپرست اداره شده است.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: از طباطبایی ممنونم که در کنار اداره مجموعه ورزشی آزادی این فدراسیون را هم سرپرستی کرد ولی همه می دانیم میان سرپرستی و ریاست فاصله زیادی است.

وی با اشاره به مجمع انتخاباتی کاراته تصریح کرد: هرکس انتخاب شود مورد حمایت جدی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک است و برنامه ما برای تعامل و پشتیبانی و نظارت بر فدراسیونها با کمیته ملی المپیک هماهنگ است.

سلطانی فر افزود: از سایر کاندیداهایی که رای نمی آورند نیز درخواست می کنم در راستای پیشرفت و رشد کاراته به رئیس منتخب کمک کنند. بدون شک بار سنگینی بر دوش رئیس منتخب است و فضای آرام و با ثبات از جمله وظایف اوست.

ادامه دارد...

کد N1606925

وبگردی