آفتاب
در عملیات پلیس مبارزه با موادمخدر تهران؛

۵۰۰ کیلو تریاک از داخل کارتن های خیار کشف شد

۵۰۰ کیلو تریاک از داخل کارتن های خیار کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران، از دستگیری یک قاچاقچی موادمخدر خبر داد و گفت: از خودروی این متهم ۵۰۰ کیلو تریاک در میان بار خیار، کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد بخشنده گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران پایگاه هفتم پلیس مشخص شد فردی به نام یاور در محدوده میدان تره بار مرکزی تهران اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح وسیع با همکاری سایر قاچاقچیان از شرق کشور و سپس توزیع آن می کند.

وی ادامه داد: شناسایی و دستگیری نامبرده در دستور کار ماموران پایگاه هفتم پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت و پس از زیر نظر گرفتن و اشراف اطلاعاتی کامل میدان میوه و تره بار مرکزی به صورت شبانه روزی در نهایت سوژه با یک دستگاه خودرو وانت سفید رنگ در قسمت غربی میدان تره بار شناسایی شد.  

بخشنده تاکید کرد: با هماهنگی مقام قضائی و صدور دستور بازداشت متهم، طی یک اقدام ضربتی خودروی متهم متوقف و بازداشت شد و در بازرسی از خودروی وی پنج کارتن بار خیار که داخل آن ۵۰ کیلوگرم تریاک در ۱۰ بسته که به طرز ماهرانه ای مخفی شده بود، کشف و ضبط شد.  

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: متهم به پایگاه هفتم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل و به جرایمش اعتراف کرد. 

کد N1606689

وبگردی